עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)
עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה)

"לא ניתן לקליש להפר את החוק. אם המועצה לא תתכנס נפנה לצעדים משפטיים"

חברי קואליציית השינוי דורשים כינוס מיידי של מועצת העיר, כדי להדיח את סגני ראש העירייה בשכר, ומאיימים בנקיטת צעדים משפטיים. "אנו חוששים שקליש רותם תפר את החוק ותשתמש באמצעיים פוליטיים פסולים"

פורסם בתאריך: 12.7.21 10:26

בקואליציית השינוי דורשים לקבוע כינוס מיידי של ישיבת מועצה להדחת סגניה בשכר של קליש רותם, כצעד ראשון להבראת העיר ושוקלים למנות יועץ משפטי מנוסה שילווה את המאבק.

"אנו חוששים שקליש רותם תפר את החוק ותשתמש באמצעיים פוליטיים פסולים, כדי למנוע את הדחת סגניה בשכר. כבר ראינו בעבר שימוש פסול בקומבינות, כדי לרמוס את המינהל התקין. יעמוד לצידנו יועץ משפטי בכיר ומנוסה שישמור על תושבי חיפה", אומרים חברים בקואליציית השינוי.

 

 

אתמול (ראשון), איבדה קליש רותם את הרוב במועצת העיר, לאחר שנציגי קואליציה חברו לאופוזיציה, שכעת דורשים להדיח את סגני ראש העיר המכהנים בשכר. "הניהול הכושל והתרבות הפוליטית המכוערת של קליש פוגעת בשמה הטוב של חיפה ותושביה", מסרו גורמים בקואליציית השינוי.

ממועצת השינוי נמסר: "מועצת השינוי קמה במטרה לעצור את הפגיעה של ראש עיריית חיפה בתושביה. תפקידנו לבלום את ההידרדרות של עיריית חיפה בכל תחומי החיים של התושב: בעיית החזירים, אובדן פרויקטים גדולים, תרבות פוליטית אלימה, הפוגעת בשמה הטוב של חיפה, חינוך, ניקיון ועוד. כל אלה הביאו את רוב חברי מועצת העיר בחיפה משבע סיעות שונות, כדי להוציא את ניהול העיר הכושל מידיה של עינת קליש רותם ואנשיה".

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. ניר

    תחלמו. קליש כאן כדי להישאר, על הלב שלכם, לפחות לעוד קדנציה. חיפה איתך עינת.

  2. הציבור בעד המהלך

    אתמול שאלתי 20 אנשים סביבי מה דעתם על המהלך.
    כולם תומכים בהחלפה מיידית של הנהגת העיר.
    יש גבול לספינולוגיה ולניהול עיר בקמפיינים של שלטי חוצות ותמרורי חזיר חיפאי.
    הגימיקים נמאסו עלינו. יש עיר לנהל וצריך מנהל מוכשר ולא מתלמדים.

  3. אסתר

    חתרנים תאבי שליטה ושלטון כדי לצבור הון, אין בקרב המועמדים אדם נקי כפיים הראוי להחליף את הקיים!

  4. רועי

    מישהו נורא עסוק בלהכפיש את ראשת העיר. התחלתי לקבל sms מציקים. זה פוליטיקה מסריחה. לא שאני מת על קליש.. הלוואי שיתעסקו בלהקים פארקים חדשים לרווחת התושבים,שיפור הניקיון, חינוך ועוד. במקום ללכלך אחד על השני. טוב הם למדו את זה מהגדולים ביותר שיושבים בממשלה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר