אולם מועצת העיר חיפה (צילום: בועז כהן)
אולם מועצת העיר חיפה (צילום: בועז כהן)

סופית: ישיבת פיטורי שלושה מסגני ראש העיר תתקיים ברביעי

חברי מועצת העיר עודכנו כי הישיבה המיוחדת אותה זימנו 17 מחברי המועצה לפיטורי שלושה מסגני ראש העיר תתקיים ברביעי הקרוב בשעה 18:00. זו תהייה יריית הפתיחה של ה"מועצה הלעומתית" לראש העיר וצעד ראשון בשינויים ש"קואליציית השינוי" מתכננת לבצע

פורסם בתאריך: 12.7.21 19:53

ישיבת המועצה לפיטורי שלושת סגני ראש העיר אותה דרשו 17 חברי מועצה תתקיים ברביעי הקרוב בשעה 18:00. על מועד זה עודכנו כלל חברי מועצת העיר.

כפי שפורסם לראשונה ב"כלבו חיפה הקריות", 17 חברי מועצת עיר חתמו על בקשת כינוס ישיבה מיוחדת שבה הם מעלים הצעה לסדר לפיטורי שלושת סגני ראש העיר המכהנים: דוד עציוני, לזר קפלון ושהירה שלבי. בבקשתם זו איבדה קליש את הרוב שהיה לה במועצה ובכך הפכה מועצת העיר להיות "מועצה לעומתית" הלכה למעשה.

מוקדם יותר הבוקר, הוציאו חברי "קואליצית השינוי" (כפי שהם מכנים עצמם) הודעה לתקשורת שבה נכתב כי הם דורשים מקליש לכנס את מועצת העיר באופן מיידי. "אנו חוששים שקליש רותם תפר את החוק ותשתמש באמצעיים פוליטיים פסולים, כדי למנוע את הדחת סגניה בשכר. כבר ראינו בעבר שימוש פסול בקומבינות, כדי לרמוס את המינהל התקין. יעמוד לצידנו יועץ משפטי בכיר ומנוסה שישמור על תושבי חיפה", נכתב בהודעה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר