איירין סבית (צילום: עצמי)
איירין סבית (צילום: עצמי)

"חיוך, אנרגיות טובות ותמיד להיות חיוביים"

18 שנים בבנק. לא מוותרת על ספורט ומתעמלת שלוש פעמים בשבוע. הכירו את איירין סבית, מנהלת מחלקת לקוחות פרטיים בסניף הר הכרמל בחיפה, מקצוענית של בנק הפועלים

פורסם בתאריך: 1.5.22 12:49

שם: איירין סבית.

מגורים: חיפה.

מצב משפחתי: בת 40, נשואה ואימא לילדה.

כמה זמן בבנק: 18 שנה.

תפקיד: מנהלת מחלקת לקוחות פרטיים בסניף הר הכרמל. "מחלקת לקוחות פרטיים היא מחלקה מאוד מגוונת מבחינת הלקוחות. זו עבודה מאתגרת, זה להיות בקשר עם הלקוחות ולדאוג לשביעות רצונם, לתת להם את השירות הטוב ביותר ולהיות איתם בקשר קבוע וכמובן לנהל את החשבון בשוטף".

למה דווקא לקוחות פרטיים: "התחלתי את עבודתי בבנק כ'בנכל', והתקדמתי בהדרגה לבנקאות פרטית, משם לסגנית מנהל המחלקה, ולפני מספר שבועות קיבלתי את ניהול המחלקה. אני אוהבת את הקשר הבינאישי עם הלקוחות, אנחנו יודעים מתי יש בר מצווה לבן, מתי יש חתונה או ימי הולדת. אנחנו עוטפים אותם מכל הכיוונים, ללקוחות יש את מספרי הטלפון הפרטיים שלנו".

מה החזון שלך: "לתת ללקוחות את השירות הטוב ביותר, שיהיו מרוצים ושימליצו עלינו לאחרים, וכמו כן שהמחלקה תצטיין בשירות ובהשגת היעדים".

מוטו בעבודה: "חיוך, אנרגיות טובות ותמיד להיות חיוביים. אני תמיד אומרת שצריך להסתכל על חצי הכוס המלאה, לחפש את הטוב בכל דבר ואיפה ניתן לעזור. גם כשאומרים ללקוח 'לא', צריך להגיד את זה בצורה נעימה, כך שהוא יבין ויקבל את זה באהבה. החיוך אצלי הוא הדבר הראשון".

 

 

סיפור בלתי נשכח: "היה לנו לקוח שקיבל הצעה מבנק השקעות והיה נחוש להעביר את החשבון. ישבתי איתו ואמרתי לו שאני מנהלת חדשה ושאני מבקשת הזדמנות, כי חשוב לי שהוא יישאר. ייאמר לזכותו שהוא נתן לי צ'אנס, אמנם רק ליום אחד, אבל ביום הזה הצלחנו לשמר אותו. נתנו לו הרגשה שהבנק נלחם אליו ורוצה אותו כלקוח. השווינו את התנאים שלו לאלה שהוא קיבל בבנק האחר, וזה נתן לו הרגשה שרואים אותו".

הלקוח המקומי: "הלקוחות שלנו מבינים עניין. היום כולם חשופים למדיה ויודעים בדיוק מה הם רוצים. עם זאת, הם יודעים להגיד מילה טובה, להחמיא ולשלוח המלצות למנכ"ל הבנק, החל מהעובד הזוטר ועד מנהל הסניף. הם יודעים להעריך".

מתחרים: "מה שמייחד אותנו זה השירות, שזה דבר שחסר בהרבה מקומות. אם אתה נותן את השירות הכי טוב ללקוח, הוא יישאר לקוח שלך".

משהו שאנחנו לא יודעים עלייך: "אני לא מוותרת על ספורט ומתעמלת שלוש פעמים בשבוע. אני אוהבת לטייל בארץ ובחו"ל, ותמיד נחושה להגיע למטרה. אני נשואה שמונה שנים, שבע שנים לקח לי להביא את הילדה שלי. למרות כל הקשיים בדרך, כשאני מאמינה במשהו, אני חותרת למטרה ומגיעה אליה".

איפה תהיי בעוד 10 שנים: "מנהלת סניף".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר