ד"ר שלומי ישראלית
ד"ר שלומי ישראלית

בית החולים אלישע קיבל את תקן JCI הבינלאומי

בכך הפך אלישע לבית החולים הפרטי הראשון בצפון שזוכה לתו התקן לאיכות ובטיחות ברפואה. ד"ר שלומי ישראלית: "אנו מובילים שינוי גדול באיכות ובבטיחות המטופל שמביא למהפך בתחום הניתוחים הכירורגיים"

פורסם בתאריך: 29.5.17 09:17

בית החולים אלישע הוסמך בתקן JCI הבינלאומי לאיכות ובטיחות ברפואה. במהלך חודש מאי בחנו נציגי הארגון את בית החולים, שוחחו עם הצוותים הרפואיים וביצעו בדיקות קפדניות, ובסופו של התהליך קיבל אלישע את תו התקן "מוסמך איכות ובטיחות" המאשר כי הוא עומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר ופועל לפי הנהלים הרפואיים המעודכנים ביותר בעולם הרפואה. קבלת התקן הופך את אלישע לבית החולים הפרטי הראשון בצפון שזוכה בו.

"בזכות עבודה מאומצת, מסירות טוטאלית של הצוותים ומקצוענות לשמה פועל בית חולים אלישע בסטנדרטים הגבוהים ביותר", מסר מנהל בית החולים ד"ר שלומי ישראלית, "זה לא מובן מאליו. הנהלת בית החולים גאה בצוות ומוקירה את המקצועיות והמסירות של כל עובד ועובדת. בשנתיים האחרונות מאז שנכנסתי לתפקיד אנו מובילים שינוי גדול באיכות ובבטיחות המטופל שמביא למהפך בתחום הניתוחים הכירורגיים. כיום אנחנו מבצעים ניתוחים מתקדמים ברוב התחומים, ובהם אורתופדיה, כירורגיה כללית, גינקולוגיה ואורולוגיה. בכל חודש מבוצעים בבית החולים יותר מ־1,000 ניתוחים, מכון הגסטרו מבצע יותר מ־1,000 בדיקות ויחידת ההפריה החוץ גופית רושמת הישגים יפים. ההסמכה מעידה כי העבודה שמתבצעת כאן נעשית במקצועיות, במסירות ותוך מחויבות להענקת הטיפול הרפואי הטוב ביותר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר