בתמונה צוות מלר”ד במרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)
בתמונה צוות מלר”ד במרכז הרפואי כרמל (צילום: דוברות המרכז הרפואי כרמל)

ובמקום הראשון: המיון במרכז הרפואי כרמל

המלר”ד (המחלקה לרפואה דחופה – חדר המיון) של כרמל הוא המוביל בסקר הלאומי של משרד הבריאות למדידת חוויית המטופל ובתחושת המטופלים כי הם בידיים טובות

פורסם בתאריך: 8.6.17 08:32

משרד הבריאות הכריז כי המלר”ד (המחלקה לרפואה דחופה – חדר המיון) של המרכז הרפואי כרמל הוא המוביל בסקר לאומי שערך לבדיקת תחושת הביטחון של המטופלים בצוות המטפל ורשמיהם מהטיפול שניתן להם.

במסגרת התוכנית הלאומית לחיזוק מערך חדרי המיון בישראל ולקיצור משך השהייה, ולנוכח תוצאות סקר חוויית מטופל במיון, יזם משרד הבריאות תוכנית ארצית לשיפור חוויית המטפל והמטופל במיונים. התוכנית כוללת ימי סימולציות עם שחקנים ועם צוות המיון בשיתוף עם המרכז הארצי לסימולציה רפואית, פעילויות המתמקדות בצוות המטפל, תצפיות ושיחות עם מטופלים שביקרו בחדר המיון ומפגשי צוות חשיבה והטמעה ייעודיים לתוכנית. את הפרויקט מובילים בכרמל הרופא הבכיר ד”ר מיכאל גולדברג, אח חדר המיון ואסים זהר, העובדת הסוציאלית נירית פלבצקי, מנהלת השירות קרן מרום ודניאל פוליקר מיחידת השירות.

“היה לנו חשוב להשתלב בתוכנית כדי להמשיך ולקדם את הטיפול והשירות הניתן אצלנו במיון, ויותר מכך – להשקיע תשומת לב ומשאבים בצוות המטפל”, מסבירה מרום, “פרויקט זה הוא דוגמה מצוינת לשילוב הצוות בתהליכים ומתן זרקור לנקודת המבט ולצרכים של המטופלים, של בני משפחותיהם ושל הצוות המטפל. בסופו של דבר כולנו רוצים שיראו אותנו – אם במבט, אם במילה ואם באוזן קשבת”.

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר