ד"ר עלי סלימן עם ד"ר אלכסנדר ברוסקין וד"ר בני ברנפלד (צילום: אלי דדון)
ד"ר עלי סלימן עם ד"ר אלכסנדר ברוסקין וד"ר בני ברנפלד (צילום: אלי דדון)

רפואת משפחה: שני רופאים (ועוד אחד בדרך), שתי רופאות ושתי אחיות

במרכז הרפואי כרמל עובדים האחים ד"ר עלי סלימן וד"ר חוסיין סלימן, כאשר אחיהם אמיר הולך בדרכם. השניים נשואים לרופאות, ושתי אחיותיהן הן אחיות מוסמכות

פורסם בתאריך: 11.6.17 12:04

 

כאשר ד"ר עלי סלימן, מומחה באורתופדיה מהמרכז הרפואי כרמל, עלה לבמה להסביר על החידושים האחרונים בניתוחי רובוט בעמוד שדרה, אולם האודיטוריום של בית החולים כרמל היה מלא ברופאים ובאנשי צוות רפואי שהגיעו לשמוע אותו. ביניהם היה גם אחיו ד"ר חוסיין סלימן, שסיים לאחרונה התמחות במחלקה פנימית בכרמל והוא נמצא בדרכו להתמחות נוספת בקרדיולוגיה, ולאחרונה אף זכה בתואר מרצה מצטיין מטעם הפקולטה לרפואה של הטכניון. לשניים יש אח נוסף, אמיר סלימן, שגם הוא בדרך להיות רופא.

כדי לא לקפח את המגזר הנשי התחתנו שניים מהאחים עם רופאות – אשתו של עלי, ד"ר פיירוז סלימן, עובדת בבית החולים הצרפתי בנצרת והיא לקראת סיום התמחות בגינקולוגיה ובנשים, ואשתו של חוסיין היא רופאה שסיימה לאחרונה את הסטאז' שלה.

ואם לא די בכך, גם האחיות של השלושה קשורות ומחוברות לעולם הרפואה. האחות הבכורה דיאנה עובדת כאחות מוסמכת בבית החולים בנצרת, ומחסאן עובדת כאחות במרפאה בסכנין. וכך מחזיקה מונה משפחת סלימן מסכנין שלושה רופאים, שתי רופאות ושתי אחיות.

"מי שאחראי לדחיפה שלנו לעולם הרפואה הוא אבינו קאסם", מספר ד"ר עלי סלימן, "הוא תמיד דאג שנהיה תלמידים מצטיינים בבית הספר ודחף אותנו ללמוד ולהצליח. בית החולים כרמל הוא הבית שלי, וכל אנשי היחידה – הרופאים וצוות הסיעוד – עושים הכל כדי להעניק למטופלים שלנו את השירות הטוב ביותר".

ד"ר עלי סלימן הוא רק בן 35 וכבר סיים בהצלחה התמחות באורתופדיה והתמחות על בניתוחי עמוד שדרה בבית החולים הדסה בירושלים. הוא מומחה בניתוחים מתקדמים בעמוד שדרה, ונמנה עם הצוות המוביל של יחידת עמוד השדרה בניהולו של ד"ר אלכסנדר ברוסקין. בכרמל מתבצעים כ-250 ניתוחי עמוד שדרה בשנה, ומנהל המחלקה האורתופדית ד"ר בני ברנפלד מציין כי לאחרונה נעשתה סדרת ניתוחי עמוד שדרה באמצעות רובוט חדיש שהסתיימו כולם בהצלחה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר