משפחת קיילי-יעקובי מקבלת את עיטור רמב"ם לשנת 2017 (צילום: פיוטר פליטר)
משפחת קיילי-יעקובי מקבלת את עיטור רמב"ם לשנת 2017 (צילום: פיוטר פליטר)

22 מיליון שקל נתרמו לקריה הרפואית רמב"ם

תרומה שהעניקו פילנתרופים אמריקאים בערב הגאלה השנתי של בית החולים תשמש להקמת מרכז מצוינות לקידום מחקר גנטי בתחום של מחלות כליות

פורסם בתאריך: 14.6.17 10:12

בשורה לחולי כליה בחיפה ובצפון: תודות לתרומה של 18 מיליון שקל מפילנתרופים מארצות הברית יוקם בקריה הרפואית רמב"ם מרכז מצוינות ע"ש קיילי, שיוקדש לקידום מחקר גנטי מניעתי בתחום הנפרולוגיה.

באירוע הגאלה השנתי של בית החולים הכריז מנהל רמב"ם פרופ' רפי ביאר על תרומה בסך של 18 מיליון שקל שהתקבלה מבני הזוג קיילי במטרה להקים את מרכז המצוינות שישרת את מטופלי בית החולים ויקדם מחקר גנטי בתחום הנפרולוגיה. במהלך הערב גויסו לטובת העניין ארבעה מיליון שקל נוספים.

באירוע הוענק אות עיטור רמב"ם למשפחת קיילי. אליסיה קיילי יעקובי, בתם של בני הזוג המתגוררת בארץ, הודתה לוועדת הפרס על הבחירה בהוריה, והקריאה מכתב שכתב אביה ושבו הוא שוטח את תקוותיו באשר ליכולת של הרפואה המודרנית להתמודד בהצלחה עם מחלות נפרולוגיות, וחושף את היותו מטופל דיאליזה זה שנים רבות.

בני הזוג קיילי הם מייסדי הקרן הנושאת את שמם ואשר משמשת לפעילות פילנטרופית בישראל ובקרב קהילות יהודיות בארצות הברית בתחומי החינוך, הרפואה, הרווחה ועוד. לבני הזוג קשרים עמוקים עם מדינת ישראל והם תומכים בארגונים ועמותות שונות כמו ידידי צה"ל ואיחוד הצלה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר