בקרי ארגון JCI במבדקים בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)
בקרי ארגון JCI במבדקים בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)

רמב"ם קיבל תו תקן בינלאומי

בתום שנתיים של הכנות וחמישה ימי מבחנים זכתה הקריה הרפואית רמב"ם להסמכה מטעם ארגון JCI האמריקאי על היותה בית חולים מוביל באיכות ובבטיחות

פורסם בתאריך: 20.6.17 10:43

תו תקן בינלאומי בנושא איכות ובטיחות הטיפול והסביבה הטיפולית (אקרדיטציה) הוענק השבוע לקריה הרפואית רמב"ם מטעם ארגון JCI האמריקאי – גוף חיצוני המוסמך לבחון ולהעריך ארגונים שנותנים שירותי בריאות ולהעניק להם את תו התקן. מבית החולים נמסר כי רמב"ם עבר את המבדקים בהצטיינות יתרה עם 97.5 אחוזי הצלחה.

ההכנה למבדקים נמשכה כשנתיים ונערכה תחת פיקוחו של צוות מיוחד. במשך תקופה זו עברו מחלקות בית החולים והצוותים תהליכי פיתוח ושדרוג מקיפים, הטמעת נהלים והתאמת הליכים לסטנדרטים הבינלאומיים. את המבדק שנמשך חמישה ימים קיים צוות אמריקאי בכיר של חמישה בקרים עם רקע בתחומי הרפואה, הסיעוד והאדמיניסטרציה.

תהליך האקרדיטציה הסמיך את רמב"ם לבית חולים אשר מתקיימים בו תהליכי בטיחות, איכות, מניעת זיהומים, הוראה, מחקר ופרסומים, תשתיות ובטיחות לעובדים ולמטופלים, תהליכי אספקה ורכש מבוקרים ואיכותיים ומערכות לוגיסטיות מפוקחות.

מנהל רמב"ם פרופ' רפי ביאר: "רמב"ם חרת על דגלו את נושא המצוינות, והדבר בא לידי ביטוי בכל פרמטר. השקעה אדירה הושקעה בשבוע הזה שבו נבחנו הלכה למעשה על יכולתנו להעניק טיפול איכותי ובטוח למטופלינו שמגיעים מכל רחבי הארץ ומהעולם. בית החולים כולו נרתם לכך, ואלפים מעובדי רמב"ם הקדישו את מלוא תשומת לבם להצלחת התהליך אשר מתורגם באופן ישיר להצלחתו של בית החולים. תו התקן שקיבלנו ניתן לכל אחד ואחד מעובדי רמב"ם. ביחד נמשיך להוביל את הרפואה כפי שעשינו עד כה ולהטביע חותם בארץ ובעולם בטיפול, בחדשנות, במחקר, בטכנולוגיה ובפיתוח הצוות, תוך הצבת האדם – המטופל והעובד – בלב העשייה".

 

הבקרים וצוות האקרדיטציה של רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)

הבקרים וצוות האקרדיטציה של רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר