ילדי בית החולים רות רפפורט בתערוכת רכבי היוקרה (צילומים: איתמר-השש דניאל, דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
ילדי בית החולים רות רפפורט בתערוכת רכבי היוקרה (צילומים: איתמר-השש דניאל, דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

"מהיר ועצבני", גרסת רמב"ם

עשרות נהגים של רכבי יוקרה הגיעו לשמח את המאושפזים בבית החולים רות רפפורט בקריה הרפואית רמב"ם

פורסם בתאריך: 4.7.17 11:47

 

כ-40 רכבי ספורט ורכבי יוקרה השתלטו אתמול (שני) על רחבת בית החולים רות רפפורט לילדים בקריה הרפואית רמב"ם כחלק מתערוכת רכבים של פרויקט "רייסר מניעים חיוכים". בין הרכבים שהוצגו היו פרארי, מרצדס, קאדילק, מזארטי, BMW, פורשה ורכבי אספנות שהרכיבו ביחד תצוגה ששוויה נאמד במיליוני דולרים.

הרכבים, שהגיעו מכל רחבי הארץ, נכנסו בזה אחר זה אל שטח בית החולים והוצגו לראווה במשך כמה שעות, כשהעוברים והשבים מצטלמים לצד הרכבים ומשוחחים עם בעליהם. ילדי בית החולים נכנסו אל הרכבים, וכמה מהם אף זכו גם לחוויית נסיעה קצרה של פעם בחיים.

 

 

לצד התערוכה התקיים הפנינג שכלל תקליטן, דוכני כיבוד, הפעלות, משחקים וחלוקת מתנות לילדים המאושפזים היישר מתאי המטען של הרכבים הנוצצים.

לדבריו של יוזם הפרויקט אלעד הדר, מטרת האירוע היתה לגרום לילדים לחייך: "אני חובב רכבים מגיל צעיר, ולפני כמה שנים החלטתי לעשות את החיבור בין הרכבים לילדים שזקוקים לעידוד. בעזרתם של חברים רבים שנרתמים לעשייה בהתנדבות מלאה אנחנו מגיעים לבתי חולים, לפנימיות ולכל מקום שבו יש ילדים, ומנסים לתת להם חוויה בלתי נשכחת. לא כל יום הם פוגשים רכבים שאפשר לראות רק בסרטים, ויכולים לגעת בהם, להצטלם איתם ואפילו להיכנס אליהם. החיוך שלהם אומר הכל".

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר