ד"ר מנחם לם ותעודת ההוקרה (צילום: גיא חמוי)
ד"ר מנחם לם ותעודת ההוקרה (צילום: גיא חמוי)

הרופא המצטיין של מכבי: ד"ר מנחם לם מחורב

רופא הילדים מחיפה נבחר מתוך 160 מועמדים לרופא המצטיין של מכבי שירותי בריאות במחוז הצפון. תעודת ההצטיינות הוענקה לו בכנס רופאים בהשתתפות בכירי הנהלת קופת החולים

פורסם בתאריך: 31.7.17 16:19

בשבוע שעבר נערך כנס של מכבי שירותי בריאות בסימן "שותפים לדרך" בהיכל התרבות של קרית מוצקין בהשתתפות בכירי הנהלת קופת החולים, ובהם מנכ"ל הארגון רן סער, יו"ר מכבי פרופ' משה רוח, ראש חטיבת הבריאות פרופ' נחמן אש, מנהלת מכון המחקר פרופ' ורדה שלו וראש מחוז הצפון ד"ר גלית קאופמן. לכנס הגיעו מאות רופאים, אחיות ומנהלים כדי להצדיע לרופאים המצטיינים במחוז הצפון.

בכנס העבירה פרופ' שלו הרצאה על תחום המחקר והביג דאטה ברפואה, שבקרוב יגיע לאזור הצפון עם פתיחתה של שלוחה שתוקם במרכז הרפואי מגה מוצקין שייפתח בחודש הקרוב. בהמשך עלו בכירי הארגון להעניק אותות הצטיינות לרופאים בולטים במחוז. אחד מהם הוא ד"ר מנחם לם, רופא הילדים מהמרכז הרפואי חורב, שמשמש רופא ילדים במכבי כבר 31 שנה. ד"ר לם נבחר מתוך כ-160 רופאי מכבי בחיפה בזכות שירות יוצא דופן, מסירות למטופלים והובלת פרויקטים כמו "רופא הילדים שלי" המאפשר להורים לשוחח עם רופא הילדים לאחר שעות פעילות המרפאה.

ד"ר לם: "זה לא מובן מאליו שהארגון עוצר ערב אחד ומצדיע לעבודה היומיומית של הרופאים. אני נרגש וחש כבוד גדול לקבל אות הצטיינות. אני מקווה שאוכל עוד שנים רבות להמשיך ולעשות רפואה מצוינת במחוז הצפון".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר