ד"ר גלב סלובודין (צילום: אסנת זיבנברג)
ד"ר גלב סלובודין (צילום: אסנת זיבנברג)

מנהל חדש ליחידה לראומטולוגיה בבני ציון

ד"ר גלב סלובודין, רופא בכיר בפנימית א', מונה למנהל היחידה במרכז הרפואי. הוא יחליף את פרופ' יצחק רוזנר שפרש מתפקידו

פורסם בתאריך: 1.11.17 10:23

ד"ר גלב סלובודין מונה למנהל החדש של יחידת הראומטולוגיה במרכז הרפואי בני ציון. ד"ר סלובודין, ששימש כרופא בכיר במחלקת פנימית א' בבני ציון וכראומטולוג בקופות החולים השונות, יחליף את מנהל היחידה הפורש פרופ' יצחק רוזנר. היחידה עוסקת בכל תחומי הראומטולוגיה המקיפים כ-300 מחלות, כולל מחלות אוטואימוניות, מחלות דלקתיות ומחלות ניווניות של מפרקים, עצמות, שרירים, גידים וכלי דם.

ד"ר סלובודין, 52, נשוי ואב לשלושה, נולד בסיביר, רוסיה. הוא למד רפואה בשנים 1988-1982 באומסק וסיים התמחות ראשונה בבית החולים המקומי במחלות פנימיות ובקרדיולוגיה. ב-1992 הוא עלה לארץ, וכעבור שנה החל את התמחותו ברפואה פנימית אצל פרופ' דניאל ישורון במחלקת פנימית א' בבני ציון. את שירותו הצבאי השלים ד"ר סלובודין בשנים 1997-1995 בין שלב א' לשלב ב' של התמחותו. בשנים 2003-2001 שהה ד"ר סלובודין בדאלאס, טקסס, ולמד ראומטולוגיה – תחום שעורר את התעניינותו אחרי היכרות אישית עם פרופ' רוזנר. לצד עבודתו הקלינית עסק ד"ר סלובודין רבות במחקר ובהדרכת סטודנטים ורופאים צעירים בעבודות מדעיות.

 

 

"זהו חלום שהתגשם לנהל את היחידה לראומטולוגיה בבני ציון שבו גדלתי בו, שאותו אני אוהב ושבו אני עובד זה 25 שנה", אמר ד"ר סלובודין, "זה כבוד גדול לקבל הזדמנות להמשיך ולפתח את היחידה שפיתח פרופ' רוזנר – ראומטולוג גדול ואישיות מיוחדת. זו אחריות בלתי רגילה כלפי חולים רבים ועמיתי בעבודה והעיקר, וזו הזדמנות לתרום באופן משמעותי לקידום ולפיתוח הראומטולוגיה כתחום של רפואה, מדע ואמנות".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר