(Creativeart - Freepik.com)

אורטופדיות בחיפה ששווה להכיר | שוברים מיתוסים ומייעצים

ריכזנו עבורכם את ארבעת האורתופדים המובילים בחיפה והצפון. המומחים בכתבה מתמחים במתן שירותים מהמתקדמים בארץ ובעולם בתחומי האורטופדיה. אם אתם סובלים מכאבים או זקוקים לחוות דעת מקצועית, אסור לכם לפספס את הכתבה הזאת

פורסם בתאריך: 29.1.18 16:21

 

 

אבידור – מדרסים, אביזרים ונעלי נוחות

שד הנשיא 134, קניון האודיטוריום, חיפה. 04-8104560

דרך עכו 187,  קרית מוצקין. 04-8777886

אבידור

מי אנחנו?: לפני 16 שנים חבר ישראל גרינברג, פיזיותרפיסט מוסמך בעל מכון פיזיותרפיה גדול בקרית מוצקין, לרשת אבידור והקים את סניפי הצפון. אחרי שנים ואינסוף טיפולי פיזיותרפיה הבין ישראל שחסר פתרון לבעיות אורתופדיות שיפתור את גורם הבעיה ולא רק יעזור להקלת לכאב. אחרי מסע "חיפוש עצמי" הוא פגש את אבי אבידור, מקים רשת אבידור, ויחד מצאו את הפתרון. מדרסים בהתאמה אישית, נעלים מתאימות ונכונות ודרך איסוף נתונים ייחודית.

כיום יש בסניפי קריות וחיפה צוות גדול של 10 אנשי מקצוע. כל אחד ואחת מהם עבר קורס "הנעלה רפואית / אורתוטיסט, הקורס המקיף והמתקדם ביותר בתחום ההנעלה הרפואית וטיפול בכפות הרגלים בישראל. צוות העובדים הם "אנשים של אנשים" אשר רואים בטיפול ובעזרה לזולת ערך חשוב ממעלה ראשונה ותחושת שליחות זו מלווה אותם מידי יום בעבודתם השוטפת.

עמית גרינברג, מנהל סניפי הצפון של רשת אבידור, מספר "אני זוכר את עצמי כילד רץ בין רגליו של אבי בזמן טיפול והתאמת מדרסים ללקוחות. מגיל מאוד צעיר ראיתי בעצמי ממשיך בדרכי אבי וכבר בגיל הנעורים התחלתי לעבוד בחופשות בית הספר. כיום אני מרגיש עדין אותו הנער הצמא לדעת יותר ובעיקר לעזור לכמה שיותר לקוחות."

פעילותה של אבידור הביאה אותה לחזית הטכנולוגית ומיצבה אותה כחברה הגדולה והחדשנית ביותר בתחומה בארץ עם שיטת המדידה המדויקת בעולם – שיטת הכפפה הפולימרית  (SPS= Soft Premium Support).

"מדובר בשיטת מדידה אמריקאית ייחודית מסוגה, המיובאת על ידינו באופן בלעדי לארץ." מרחיב עמית "בשיטת הכפפה הפולימרית מתבצע איסוף נתונים תלת מימדי של כף הרגל. המידות נלקחות במצב של שכיבה כך שמשקל גופו של המטופל מנוטרל מכפות הרגליים ואנו מגיעים לדיוק מקסימלי."

בנוסף באבידור מפעילים מעבדה ביו-מכאנית פרופסור משה איילון, הבאה לחקור את התכונות המכניות ואת עקרונות ההנדסה הפועלים בתפקוד המערכות הביולוגיות. הכוחות והעומסים המופעלים על השלד שלנו בזמן עמידה שונים משמעותית מהכוחות הפועלים עליו בזמן תנועה. כאשר יש אינדיקציה למצב של לחצים הקיימים על כפות רגלינו גם במצב תנועה, יש לנו כלי עזר נוסף בעל חשיבות גבוהה ביותר, לייצור מדויק ונכון יותר של המדרסים מתאימים נעלי נוחות ומשנים אותם על פי צרכי כפות הרגלים והפתולוגיה הקיימת, מתאימים אביזרים רפואיים כגון: מגני ברכיים, חגורות גב, גרבי לחץ ועוד. בנוסף באבידור מטפלים בגלי הלם עם המכשיר הטוב בעולם תוצרת צ'טנוגה ארצות הברית.

המלצת זהב: הקשיבו לסובבים אתכם – הדבר הקל והטוב הוא להגיע למקום אמין מ"פה לאוזן" דרך המלצות של רופאים מומחים , משפחה וחברים שעשו בעבר מדרסים, רכשו נעלי בריאות והביאו מזור לכאבם. המלצות על צוות מקצועי, מיומן ומנוסה, צוות אמין עם הרבה סבלנות שיעשה כל שביכולתו לפתור את הבעיה והכאב.

 

 

אורתופדיה בירו

מעלה השחרור 23, חיפה 8676095 – 04  

שדרות גושן 2, קרית מוצקין 7029976 – 074 

 

אורתופדיה בירו

 

מי אנחנו?: הסיפור של בירו מתחיל מאבא מרדכי בשנת 1962 שפתח את המכון הראשון בהדר והתמקצע במדרסים, אמצעי עזר לנכים ופרוטזות ובאותה תקופה הגיעו לאורתופדיה בירו מכל קצוות הארץ. החנות התחילה כחנות קטנה באמצע העיר הגדולה והאב עבד עד השעות המאוחרות כדי לספק לכל הלקוחות את מבוקשם. הגישה שהנחיל האב ומזוהה עם אורתופדיה בירו עד היום היא שכל לקוח הוא עולם ומלואו ומדובר באנשים שמבחינתם זה עניין של בריאות. בעקבות העומס וההצלחה המהירה, אם המשפחה עידית הצטרפה גם לעסק בכדי לעמוד בדרישות הלקוחות ובהתרחבות לחגורות אורטפודיות בתפירה אישית.

בשנת 1992 הצטרפו לחברה דורית וחתנם יוסי. יוסי הוא נכה עקב תאונת דרכים קשה וככזה מבין את הצרכים והדרישות שלה לקוחות ממקור ראשון. הצטרפות משפחת פורת לאורתופדיה בירו עזרה להרחבת הפעילות עם אביזרים נוספים כמו נעלים אורתופדיות, התאמת נעלים מיוחדות לנכים והפצת נעלי ספורט איכותיות מהחברות המובילות בעולם.

אח המשפחה שגר בגרמניה מתמחה בהמצאת אביזרים אורתופדיים מתקדמים ועוזר להגדלת הפתרונות לנכים תוך כדיהתמקצעות וייבוא טכנולוגיות המתקדמות לאורתופדיה בירו.

"עם השנים קמו מתחרים רבים בתחום המדרסים" מספר יוסי "אך הייחוד שלנו הוא בייצור המדרסים במו ידינו אצלנו במכון ללא מתווכים. חשוב לנו להתאים את המדרסים בהתאמה מושלמת לכל מטופל בכדי שיקבל את המוצר המושלם ולכן המטופל עובראבחון יסודי, נלקחות מידות והייצור נעשה במכון עפ"י התאמה אישית לגופו."

כיום עיקר העיסוק באורתופדיה בירו מתמקד במכשירי עזר לנכים, מדרסים לפי מידה בהכנה ידנית, מכירת נעלי ספורט מהחברות המובילות בעולם ויצור נעליים לסוכרתיים במידות מיוחדות.

החברה משווקת למשרד הבריאות, משרד הבטחון וקופות חולים והחזון של המכון לדאוג לפרט מרגע האבחון ,לשפר את איכות החיים שלו וללוות אותו גם אחרי הקניה במקצועיות ואמינות.

המלצת זהב: בריאות זה לא עניין של מה בכך וכמו שאבא מרדכי תמיד אמר זה "לא הולך ברגל". לכן כדאי לעשות מדרסים רקאצל המומחים ובהתאמה אישית.

 

עטרת מדיפוט

מאפו 13, חיפה

04-8256365

עטרת מדיפוט

 

מי אנחנו?: עטרת מדיפוט הינה הסימן הרשום, הידע, הטכנולוגיה, הניסיון והמוצרים שצברה החברה במשך 79 שנות פעילותה בתחום המוצרים האורתופדיים. לחברה ההזדמנות להציע לקהל לקוחותיה מוצרים מותאמים אישית ולסייע להם להימנע מאי-נוחות, כאב ותסמינים רפואיים הנגרמים משימוש במוצרי מדף שאינם מתאימים לצרכיהם הספציפיים. ראש החברה מזה 52 שנה עומד מר אורי טננבאום, אחד מאנשי המקצוע המוערכים ביותר בתחום המרכזים האורטופדיים ובעל הכשרה אקדמית ומקצועית בעיצוב הנעלה. מר טננבאום משתף פעולה עם מותגים מובילים בעולם בפיתוח ושיפור מוצרי אורתופדיה, מוצרי נוחות כמו גם עם צה"ל, ומשרד הביטחון.

החברה מתמחה בייצור מדרסים מסוגים שונים והתאמת מוצרי מדף לצרכים אישיים על מנת לאפשר ללקוחותיה שימוש במגוון רחב יותר של מוצרים. בנוסף, החברה מתמחה במוצרי אורתופדיה מגוונים נוספים כגון: חגורות גב, מגני ברכיים, מגני קרסול, גרביים (גרבי לחץ, גרביים לסוכרתיים), אביזרי עזר (הליכונים, מקלות הליכה).

החברה מייצרת בהתאמה אישית הנעלה לבעלי צרכים מיוחדים (כגון הנעלה לחולי סכרת), באמצעות טכנולוגיה וידע שצמחו בחברה מזה עשרות שנים. בית הייצור משרת באופן שוטף אלפי לקוחות שאינם יכולים להשתמש בהנעלת מדף.

כמו כן, עטרת מדיפוט מייצרים מדרסים מחומרים טרמו-פלסטיים שיכולים להחזיק משקלים גדולים הנחשבים למדרסים הטובים ביותר .

בעקבות השימוש בטכנולוגיה מתקדמת, עטרת מדיפוט מחזיקים ביכולת בלעדית לבצע שינויים בנעליים מוכנות קיימות לפי צורכי הלקוח כמו החלפה של שרוך לסקוטש, הגבהות ועד כדי הרחבת הנעליים ע"י ניתוח הנעל והרחבתה לפי כף הרגל של הלקוח.

בין קהל לקוחותיה של החברה נמנים ספורטאים מן השורה הראשונה בעולם (גם כאלו שאינם ישראלים) בענפי ספורט רבים כגון: רצי נבחרת המרתון, שחקני מכבי תל אביב בכדורסל, שחקני נבחרת הטניס, ספורטאי נבחרת הטריאתלון, שחקנים מקבוצות כדורגל מליגת העל, נבחרת השחייה ועוד רבים אחרים.

לחברה מצבור ידע וניסיון במוצרים ייחודיים שמיוצרים בחו"ל על ידי חברות מובילות, בשיתוף פעולה מלא לשם התאמה אישית ללקוחותיה (חברות כגון waldlaufer,u shoes, brooks, new balance  ועוד).

החברה מייצרת בהתאמה אישית הנעלה לבעלי צרכים מיוחדים (כגון הנעלה לחולי סכרת), באמצעות טכנולוגיה וידע שצמחו בחברה מזה עשרות שנים. בית הייצור משרת באופן שוטף אלפי לקוחות שאינם יכולים להשתמש בהנעלת מדף.

 

המלצת זהב: הקפידו להכנס למכוני אורטופדיה בעלי תעודה של משרד הבריאות. לצערנו, נפתחו עשרות מכונים אורתופדים שאין להם כל הסמכה או תעודה המתיימרים לתת פיתרונות לאנשים עם בעיות רפואיות לא פשוטות

 

 

 

 

רוני אורתופדיה

העליה הישנה 2, בית החולים רמב"ם. 04-8510710

העצמאות 68, עכו 04-9913674

המסגד 4, מרכז מסחרי תרשיחא, מעלות תרשיחא 04-9997736

רוני אורטופדיה

 

מי אנחנו?: רוני בשארה מייסד החברה נולד ב-1971 ובוגר בית הספר לאורתופדיה בדיסלדורף גרמניה.

לאחר הלימודים החל רוני לעבוד בתחום בגרמניה ולאחר שמונה שנים החליט להביא את כל הידע שרכש ולחזור לעבוד בחיפה. הסניף הראשון של רוני אורתופדיה הוקם במעלות תרשיחא בשנת 2000, בשנת 2004 הגדיל את הפעילות ופתח את הסניף השני בעכו ובשנת 2007 פתח את הסניף השלישי בבית החולים רמב"ם. רוני אורתופדיה הוא מכון אורתופדיה מורשה של משרד הבריאות ומשרד הביטחון, ספקים לביטוח לאומי ולקופות החולים השונות. במכון מייצרים מכשירים מיוחדים למשותקים, תותבות לקטועי רגליים, חגורות מיוחדות לעקומות בגב, ספקים של חגורות אלסטיות המובילות בעולם לכל מפרקי הגוף, מתמחים בנעלים אורטופדיות בהתאמה אישית, מדרסים לספורטאים ומדרסים מיוחדים לסוכרתיים.

"אחד התחומים המובילים אצלנו הוא בניית מדרסים לפי מידה" מספר רוני הבעלים "צריך לזהות את הבעיה הספציפית של המטופל ולפי זה להתאים את סוג המדרס הנכון. לא תמיד המדרס הכי יקר הוא המדרס הכי מתאים ולפני שאנחנו חנות חשוב לזכור שאנחנו מתעסקים בבריאות של אנשים." הכנות של רוני נמשכת בדבריו והוא מסביר "לפעמים המדרס היקר יכול להעצים את הבעיה כי הוא פשוט לא מתאים לאותו מטופל. חשוב לעשות בדיקה למטופל ולדעת את סוגי הנעלים שהם נועלים, אם הם עושים ספורט ומה סוג העבודה שלהם. כל האינפורמציה הזאת עוזרת לנו לבחור את המדרס המתאים למטופל כדי להקנות לו את הטיפול הנכון." המטופלים שיגיעו לרוני אורטופדיה יעברו בדיקה מקיפה במערכות ממוחשבות בחינם כדי לזהות את הבעיה ולהבין מה הטיפול אותו צריך להתאים. בנוסף, המטופלים יעברו בדיקה ממוחשבת מתקדמת לקביעת מידות כפות הרגליים.

תחום נוסף שרוני אורתופדיה נחשבים למובילים ופורצי דרך הוא התאמת תותבות ומיכשור לקטועי רגליים ומשותקים ולראיה, המכון של רוני הוא אחד הספקים המובילים של משרד הבריאות בתחום ועובד עם כל בתי החולים באזור הצפון, חיפה ונצרת.

"אני דואג להביא את החומרים האיכותיים והטכניקות החדשות בעולם כדי לעמוד בדרישות של משרד הבריאות ובתי החולים" אומר רוני " לכן, אני טס לאינספור תערוכות והדרכות בעולם בכדי להביא את כל החידושים לארץ ולתת למטופלים שלנו את הדברים הכי טובים וחדשים שיש כיום בעולם"

המלצת זהב: "בשיא הכנות, מכיוון שמדובר במקצוע לא מוסדר בארץ יש המון חאפרים שלא למדו ואין להם שום תעודות כדי לפתוח מכון אורתופדי. הזכות של כל מטופל ולדעתי גם החובה היא לברר מי מטפל בו, מה למד ומה הנסיון שלו במקרים דומים. רק ידע מקצועי ונסיון מדבר ועל זה אסור לאף מטופל להתפשר."

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שרות גרוע ויחס מתנשא ברוני אורטופדיה ברמב"ם

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לצנ איןמפה את אא אוקטופדיה ברחוב החלוץ 31?
    מקצוענים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר