מפגש שולחנות עגולים בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)
מפגש שולחנות עגולים בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)

מפגש שולחנות עגולים בהשתתפות מטופלים במטרה לשפר את השירות

לקראת כנס "המטפל המטופל במרכז" שיתקיים בקריה הרפואית רמב"ם נערך מפגש שולחנות עגולים בהשתתפותם של מטופלים, בני משפחותיהם וצוותים רפואיים. בהמשך למפגש גובשו תהליכי עבודה משופרים לחיזוק צורכי המטופל

פורסם בתאריך: 11.2.18 08:19

לקראת כנס "המטפל המטופל במרכז" שיתקיים בקריה הרפואית רמב"ם נערך מפגש שולחנות עגולים של מטופלים בבית החולים. המפגש נערך כחלק מהחזון של רמב"ם שהושק בספטמבר 2016, ובמרכזו ההנחות כי לכל עובד בארגון יש אחריות והשפעה על הבטיחות של הטיפול וכי לחוויית המטופל והמטפל יש תרומה הדדית המסייעת בהענקת הטיפול המיטבי.

צוותי בית החולים, מטופלים ובני משפחותיהם וצוות של שחקנים חולקו לחמישה שולחנות עגולים שכל אחד מהם עסק בנושא שונה – מחיי המטופל, רצף הטיפול, נוהל הביקור הרפואי במחלקה, מסירת בשורה מרה ושחרור והדרכת המטופל. מטרת המפגש היתה לאפשר מתן מענה יעיל יותר באמצעות הצפת בעיות משותפות על ידי נציגי הרופאים, האחיות והצוות הפרא-רפואי. בכל שולחן סיפרו המטופלים ובני משפחותיהם על הטיפול שהם עברו ועל הבעיות שהתעוררו במקרה שלהם. לאחר מכן נדונו הדרכים לשיפור המענה ולהענקת טיפול הולם לצורך שיפור ההתנהלות למען המטופלים והמטפלים.

 

 

בסיום המפגש עלו השחקנים על הבמה והציגו את המתרחש בבית החולים כדי לאפשר לצוותי בית החולים להבין כיצד הסיטואציות השונות נראות דרך עיני המטופלים. בהמשך למפגש גובשו תהליכי עבודה משופרים לחיזוק צורכי המטופל.

כנס "המטפל והמטופל במרכז" ייערך ביום רביעי בהשתתפות נציגי משרד הבריאות, הנהלת הקריה הרפואית רמב"ם ומטופלים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר