ד"ר מאיר פרייס ופרס ההצטיינות (צילום: אלי דדון)
ד"ר מאיר פרייס ופרס ההצטיינות (צילום: אלי דדון)

הוכרזו הזוכים בפרסי ההצטיינות של כרמל

מנהל המכון ההמטולוגי ד"ר מאיר פרייס זכה בפרס מצטיין מנכ"ל הכללית ובפרס מנהל בית החולים; מנהלת הסיעוד במחלקה הפנימית א' 2 האחות אינה לוין, מזכירת המחלקה האורולוגית כלנית גלאובך והאחות רוני רוזמן מיחידת ה-IVF זכו בפרס הצטיינות; וצוות בנק הדם זכה בפרס הוקרה ממנהל בית החולים

פורסם בתאריך: 11.2.18 10:57

המרכז הרפואי כרמל ערך את האירוע השנתי שבו הוכרזו מצטייני בית החולים לשנת 2017. מנהל המכון ההמטולוגי ד"ר מאיר פרייס הוא הזוכה בפרס מצטיין מנכ"ל הכללית ובפרס מנהל בית החולים; מנהלת הסיעוד במחלקה הפנימית א' 2 האחות אינה לוין, מזכירת המחלקה האורולוגית ומרפאת השינה כלנית גלאובך והאחות רוני רוזמן מיחידת ה-IVF הן הזוכות בפרס ההצטיינות של בית החולים; וצוות בנק הדם זכה בפרס הוקרה מיוחד מטעם מנהל בית החולים.

ד"ר פרייס, בוגר הפקולטה לרפואה בטכניון, החל את דרכו בבית החולים כסטאז'ר בשנת 2001 ונבחר לסאטז'ר מצטיין. בשנת 2006 הוא החל להתמחות ברפואה פנימית בבית החולים, וכעבור שנה נסע להשתלמות של שנים אחדות באוניברסיטת דארטמות' בארצות הברית, והתמחה גם באונקולוגיה ובהמטולוגיה. בשנת 2013 הוא שב ארצה ושובץ כרופא מומחה במכון ההמטולוגי, ועם פרישתה של ד"ר קוויט במאי 2014 הוא מונה למנהל המכון בפועל – תפקיד שאותו הוא ממלא עד היום.

 

 

האחות לוין החלה את עבודתה בבית החולים בשנת 1997 כאחות במחלקת נשים ויולדות. בשנת 2002 היא מונתה לאחות אחראית במחלקה פנימית א' 2. תחת הדרכתה יצאו מנהלי סיעוד ונושאי תפקידים מרכזיים רבים. גלאובך החלה לעבוד בכרמל בשנת 2010 במחלקה האורולוגית שבה היא עובדת בה עד היום, ובמקביל היא נותנת שירותי מזכירות רפואית במרפאת השינה. האחות רוזמן החלה את עבודתה בבית החולים בשנת 2000 במחלקת נשים ויולדות, ותוך זמן קצר עברה ליחידה להפריה חוץ גופית, שם היא משמשת כאחות מוסמכת עד היום.

 

האחות אינה לוין (צילום: אלי דדון)

האחות אינה לוין (צילום: אלי דדון)

 

המזכירה כלנית גלאובך (צילום: אלי דדון)

המזכירה כלנית גלאובך (צילום: אלי דדון)

 

האחות רוני רוזמן (צילום: אלי דדון)

האחות רוני רוזמן (צילום: אלי דדון)

 

בנק הדם בכרמל מנוהל על ידי ד"ר אבלין שבד ומנהלת מעבדת בנק הדם ד"ר מעיין שיינר. צוות העובדים בבנק הדם מבצע את עבודתו ביעילות ובמקצועיות, ומספק שירות למטופלים במחלקות השונות בבית החולים.

 

צוות בנק הדם (צילום: אלי דדון)

צוות בנק הדם (צילום: אלי דדון)

 

מנהל כרמל ד"ר אבי גולדברג בירך את המצטיינים ואמר: "אנחנו נמצאים בתקופה של מצוינות נהדרת בכרמל. יש לנו חדר מיון מצטיין, פגייה מצטיינת כבר ארבע שנים ברציפות ובית מרקחת מצטיין, ואתם מצטרפים למשפחת המצטיינים והמצוינים של כרמל. אתם משרים אווירת מצוינות אישית שמקרינה על כל הסביבה שלכם. החתירה המתמדת למצוינות היא מערכי היסוד העומדים בבסיס החזון של בית החולים והיא חלק בלתי נפרד מהעשייה היומיומית של כולנו. הצטיינות היא אמנות, נתינה, הקשבה ויצירתיות. הצטיינות היא דרך חיים שמחייבת אותנו להמשיך, להתמיד ולהשקיע".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר