בדיקה קרדיולוגית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
בדיקה קרדיולוגית (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

הולמס פלייס משיקה מרכז שיקום לחולי לב בחיפה

מנהלת הפעילות סימה כהן: "המטרה שלנו היא להגיע למאות חולי לב באזור חיפה והצפון שלא מודעים לכך שהם זכאים לשיקום ספורטיבי מסובסד על ידי קופת החולים"

פורסם בתאריך: 25.4.18 08:10

קבוצת מועדוני הכושר והבריאות הולמס פלייס משיקה מרכז שיקום לחולי לב בשיתוף עם חברת מדיק ספורט. המרכז יפעל במועדון הפרימיום של הרשת בגרנד קניון בחיפה.

מבדיקה שקיימה קבוצת הולמס פלייס עולה כי רק מחצית מחולי הלב בישראל הזכאים לשיקום פונים לקבל אותו. הסיבות לכך הן חוסר מודעות לאפשרות לקבל סבסוד מקופת החולים, בתי חולים בפריפריה שלא מפעילים מרכז לשיקום לב, ויתור מראש על התהליך שדורש שינוי קיצוני באורח החיים, אי זמינות של השירות במקום המגורים, והיעדר תמיכה שתניע את המטופל להתמיד בטיפול. לכן החליטו בקבוצה להרים את הכפפה ולפתוח מרכז שיקום.

במסגרת הפעילות יתאפשר לחולי לב לעבור את תהליך השיקום וההבראה במועדון הפרימיום של הרשת שכולל בריכת שחייה, חוגי אירובי, יוגה ופילאטיס, חדר כושר שמצויד בהליכונים ובסטפרים וסטודיו ייעודי לאימונים אישיים. אנשי הצוות שיעמדו לרשותם של המטופלים הם פיזיולוגית צמודה שבונה עבורו את תוכנית האימונים בהתאם למצבו הבריאותי ולהמלצת הרופאים, ומדריכת חדר כושר שמבצעת בדיקות לחץ דם ודופק ומפקחת על אופן האימונים.

 

 

הפיזיולוגית סימה כהן, מייסדת ומנהלת מרכז מדיק ספורט בהולמס פלייס: "בתום תקופת השיקום הראשוני שניתן לחולי הלב במסגרת קופת החולים, חלק גדול מהם לא מודע לאפשרות של המשך השיקום במסגרת אחרת בסבסוד קופות החולים. אני פועלת על מנת להעלות את המודעות בקרב חולי הלב ליתרונות הגלומים בהמשך תהליך השיקום, ובמסגרת זאת חברתי לקבוצת הולמס פלייס שמאפשרת לחולי הלב סביבת אימונים חיובית, תומכת ומפוקחת, שמטרתה היא לגרום להם להתמיד ולשפר את איכות החיים שלהם מכל הבחינות – הפיזית, הרפואית והנפשית".

מחיר התוכנית הוא 250 שקל לתשעת החודשים שלאחר השיקום הראשוני שנמשך שלושה חודשים. 100 שקל מסובסדים על ידי קופת החולים.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. סיון

    איזה שיקום רשוני, אני ב 2019 עברתי צינתור, חוץ מדף מסכן שקיבלתי והוראה לעשות דיאטת מלח ושומן לא נשלחתי לשיקום בכלל לא רשוני ולא משני!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר