צוות היחידה לטיפול יום המטולוגי (צילום: נתנאל אייזיק, דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)
צוות היחידה לטיפול יום המטולוגי (צילום: נתנאל אייזיק, דוברות הקריה הרפואית רמב"ם)

המכון ההמטולוגי ברמב"ם חנך יחידה חדשה לטיפול יום

היחידה פועלת בנפרד מהמכון ומביאה איתה שינויים רבים עבור המטופלים, ובהם מבנה מרווח, שירותים מתקדמים ומכשור חדיש

פורסם בתאריך: 21.5.18 11:11

המכון ההמטולוגי בקריה הרפואית רמב"ם חנך יחידה לטיפול יום המטולוגי אשר פועלת בנפרד מהמכון. היחידה החדשה מביאה איתה שינויים רבים עבור המטופלים, ובהם מבנה מרווח, שירותים מתקדמים ומכשור חדיש.

"העבודה ביחידה נעשית בשתי משמרות, כאשר בשעות הבוקר היא משמשת גם כחדר מיון המטולוגי לחולים עם בעיות חריפות", מסביר מנהל היחידה ד"ר נתנאל הורוביץ, "במשך שנים טיפלנו בעשרות חולים מדי יום בתנאים לא פשוטים, ולכן החלטנו שהגיע הזמן לשינוי. היחידה החדשה מאפשרת לנו לטפל בצורה האנושית, המקצועית והמתקדמת ביותר, תוך הקפדה על בטיחות ואיכות הטיפול ועל רווחת המטופל".

 

 

אחד מהחידושים שהונהגו ביחידה החדשה הוא רפורמה בעבודה בין הרופאים המטפלים לבית המרקחת הציטוטוקסי. "הכנת תרופות למטופלים המטולוגים היא תהליך מורכב שאורך זמן", אומר ד"ר הורוביץ, "ביחידה החדשה הצלחנו לייעל את העבודה ולקצר את זמני ההמתנה לטיפול התרופתי בכ-50 אחוז".

לנוחיות המטופלים הותקנה ביחידה החדשה גם מערכת קיו פלו – פלטפורמה אינפורמטיבית שמאפשרת להם לראות בכל זמן נתון היכן עומד סטטוס הטיפול בהם. כמו כן הוכנסו ליחידה החדשה מוניטורים מתקדמים ונעשו שיפורים המאפשרים אזורי אשפוז וטיפול מרווחים יותר. שבע עמדות ישיבה ושתי מיטות מנוטרות התווספו ליחידה, וגם שני חדרים נפרדים לנשאים של חיידקים אלימים, חדר לטיפול ברפלקסולוגיה, חדר הדרכה למטופלים שעומדים בפני טיפול כימותרפי וחדרי בדיקה.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר