פרופ' רפי ביאר מזניק את השחיינים (צילום: פיוטר פליטר)
פרופ' רפי ביאר מזניק את השחיינים (צילום: פיוטר פליטר)

מאות משתתפים במשחה לטובת מחקר למניעת מוות לבבי פתאומי

המשחה "שוחים מהלב – כף הכרמל" סביב חופי חיפה נערך בפעם השלישית בהשתתפותם של מאות שחיינים מהארץ ומחו"ל. מטרתו של המיזם המשותף לקריה הרפואית רמב"ם ולעיריית חיפה היא לגייס מימון למחקר למניעת מוות פתאומי לבבי

פורסם בתאריך: 27.5.18 14:16

ביום שישי נערך בפעם השלישית המשחה "שוחים מהלב – כף הכרמל" סביב חופי חיפה בהשתתפותם של מאות שחיינים מהארץ ומחו"ל שלקחו חלק בארבעה מקצים בדרגות קושי שונות. המשחה הוא מיזם משותף לקריה הרפואית רמב"ם, לעיריית חיפה ולחברת שוונג, ומטרתו היא לגייס מימון למחקר למניעת מוות לבבי פתאומי (Sudden Cardiac Death) בילדים וצעירים.

המסורת של אירועי "שוחים מהלב" הביאה בשנים הקודמות יותר מ-650 שחיינים לכל משחה, וההתגייסות ההמונית הובילה לתרומה של עשרות אלפי דולרים, אך היעד עדיין רחוק והמסורת נמשכת.

 

 

"מחמם את הלב לראות את ההתגייסות למטרה שלנו", אמר מנהל רמב"ם פרופ' רפי ביאר, "משנה לשנה מגיעים יותר אנשים שהופכים לחלק בלתי נפרד מהמטרה החשובה. יש דברים רבים שאנו יודעים לעשות היום כדי לטפל במחלות לב, אך בשנים האחרונות אנו שמים דגש על נושא המניעה בקרב מי שנמצאים בקבוצות סיכון. מחקר ופיתוח פרוטוקולים ותרופות חדשות יוכלו לסייע לנו להבין את המנגנונים הללו טוב יותר ולהציל את חיים".

רמב"ם מקדם מחקר רב תחומי שבו משתפים פעולה חוקרים ומומחים מבית החולים, מהטכניון ומגופים מובילים בתעשייה הביו-רפואית שנועד לתרום להתפתחות וליישום של שיטה מניעתית וטיפולית חדשנית לבעלי סיכון גבוה למוות פתאומי.

 

השחיינים מזנקים למים (צילום: פיוטר פליטר)

השחיינים מזנקים למים (צילום: פיוטר פליטר)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר