נוי סול אזולאי בתערוכת הציורים שלה עם מנהלת בית החולים רות רפפורט לילדים ועם מנהל מחלקות ילדים א' ו-ב' פרופ' רם וייס (צילום: פיוטר פליטר)
נוי סול אזולאי בתערוכת הציורים שלה עם מנהלת בית החולים רות רפפורט לילדים ועם מנהל מחלקות ילדים א' ו-ב' פרופ' רם וייס (צילום: פיוטר פליטר)

בת שירות שחייה ניצלו ברמב"ם העלתה תערוכת ציורים בבית החולים

נוי סול אזולאי, שלפני שש שנים עברה בקריה הרפואית רמב"ם ארבעה ניתוחי ראש שהצילו את חייה, חזרה לרמב"ם - הפעם כבת שירות במחלקת ילדים ב' - ותערוכת ציורים שהיא ציירה כחלק מתהליך השיקום שלה נפתחה בבית החולים

פורסם בתאריך: 29.10.18 07:26

נוי סול אזולאי, בת 19 מקיבוץ אפק, סגרה מעגל. אחרי שעברה בקריה הרפואית רמב"ם ארבעה ניתוחי ראש שהצילו את חייה, היא חזרה שוב לרמב"ם – הפעם כבת שירות במחלקת ילדים ב' – ותערוכת ציורים שהיא ציירה כחלק מתהליך השיקום שלה נפתחה בבית החולים.

לפני שש שנים, כשהיתה תלמידה בכיתה ז', התברר שהיא סובלת מקרישי דם במוחה, שאחד מהם החל לדמם וסיכן את חייה. תוך שבועות אחדים נאלצה אזולאי לעבור שלושה ניתוחי ראש מורכבים, ולאחר מכן היא הועברה להמשך טיפול ושיקום בבית לוינשטיין, שם שהתה במשך כמה חודשים שבהם היא עברה ניתוח נוסף.

כעבור שנה שבה אזולאי לבית הספר שבו למדה והצליחה לסיים את התיכון עם בגרות מלאה. כשהיא החליטה לעשות שירות לאומי, היא ידעה שהיא תחזור לרמב"ם. "זוהי סגירת מעגל משמעותית עבורי", היא אומרת, "אני מקווה שאצליח לתרום מעט למקום שהציל את חיי".

 

 

אחרי כמה חודשים של שירות לאומי במחלקה ובתמיכת הצוות המלווה אותה עלתה אזולאי שלב נוסף בתהליך ההתאוששות שלה, וכעת היא מציגה ציורים שציירה בשנים האחרונות כחלק מהשיקום שלה במסגרת התערוכה "ציור חיי" שעלתה בשבוע שעבר ברמב"ם.

"מאז ומתמיד ציירתי", מספרת אזולאי, "אבל בשנים האחרונות הציורים תפסו כיוון אחר וקיבלו יותר עומק. יש כאן ביטוי רגשי של מה שעברתי. הרבה זמן חיפשתי משהו חשוב, ובסוף מצאתי את הדבר הכי חשוב – את עצמי. גיליתי את חזקות הנפש שלי ואת האומץ שבלבי והתגברתי על אלפי משברים. כל זה קרה בזכות ההורים שלי וחברים יקרים שעזרו לי ותמכו בי לאורך כל הדרך, אבל בעיקר בזכות עצמי ובזכות הדבר החשוב כל כך ששמתי לעצמי כמטרה ושאני נלחמת עליו מדי יום – להיות ילדה רגילה כמו כולם, נערה אמיצה שלא פוחדת משום דבר".

 

ציור של נוי סול אזולאי מהתערוכה "ציור חיי"

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר