מרפאת הלייזר החדשה בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)
מרפאת הלייזר החדשה בקריה הרפואית רמב"ם (צילום: פיוטר פליטר)

חדש ברמב"ם: מרפאת לייזר לטיפולים מתקדמים במחלות עור

בקריה הרפואית רמב"ם נחנכה מרפאת לייזר שמציעה טיפולים מתקדמים במחלות עור שונות. המרפאה מצוידת במכשיר לייזר משוכלל עם שבעה ראשים נפרדים שבאמצעותם ניתן לטפל בבעיות רפואיות כמו גידולים של העור וכלי הדם, יבלות וירליות, צלקות והפרעות פיגמנטציה

פורסם בתאריך: 21.1.19 09:22

הקריה הרפואית רמב"ם חנכה מרפאת לייזר שמציעה טיפולים מתקדמים במחלות עור שונות. המרפאה החדשה, שהוקמה כחלק ממחלקת עור ומין בבית החולים, מצוידת במכשור רפואי חדשני הכולל מכשיר לייזר משוכלל עם שבעה ראשים נפרדים שבאמצעותם ניתן לטפל בבעיות רפואיות מגוונות, ובהן גידולים של העור וכלי הדם, יבלות וירליות, צלקות והפרעות פיגמנטציה.

לדבריו של פרופ' ראובן ברגמן, מנהל מחלקת עור ומין ברמב"ם, מדובר בבשורה: "המחלקה היא אחת מהמובילות ומהמנוסות בטיפול בבעיות עור, אך כעת אנו מציעים טיפולים חדשים ומתקדמים יותר מאלו שהיו זמינים עד כה, ויש להם יתרונות מסוימים בטיפול במחלות ספציפיות".

 

 

מחלקת עור ומין ברמב"ם מטפלת בכל מחלות העור ומתמחה במחלות עור גנטיות, לרבות פתולוגיה של מחלות אלה. נוסף על כך מבצעת המחלקה טיפולי פוטותרפיה, אשפוז יום לחולי פסוריאזיס, תבחיני טלאי לדלקת עור ממגע ומעקב ממוחשב ודרמטוסקופיה של נקודות חן, לרבות איתור מוקדם של מלנומה. למחלקה עניין מיוחד בלמפומות של העור. צוות המחלקה מקיים באופן שוטף מחקרים בתחום פעילותו, ובהם מחקר בנושא הבסיס הגנטי-מולקולרי והפתולוגי למחלות עור ומחקר שבודק את שכיחות הרגישויות לאלרגנים שונים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר