אירוע הפרידה מפרופ' רפי ביאר (צילום: פיוטר פליטר)
אירוע הפרידה מפרופ' רפי ביאר (צילום: פיוטר פליטר)

רמב"ם נפרד ממנהל בית החולים פרופ' ביאר

בסוף חודש פברואר יסיים פרופ' רפי ביאר את תפקידו עמהל הקריה הרפואית רמב"ם לאחר 13 שנות כהונה. באירוע הפרידה שנערך לכבודו בפקולטה לרפואה בטכניון נפרדו ממנו נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו

פורסם בתאריך: 5.2.19 08:25

מאות משתתפים לקחו חלק באירוע פרידה מפרופ' רפי ביאר, מנהלו השמיני של המרכז הרפואי רמב"ם שיסיים בסוף החודש את תפקידו אחרי 13 שנה. האירוע נערך באולם רות בפקולטה לרפואה בטכניון בהשתתפותם של אישי ציבור, בכירי מערכת הבריאות, פוליטיקאים, ידידי רמב"ם בארץ ובעולם, עובדי בית החולים, חוקרים ותעשיינים, שהגיעו לחגוג עם פרופ' ביאר בערב שכל הכנסותיו הוקדשו לטובת המשך פיתוחו של רמב"ם.

את האירוע הנחה החזאי והמגיש דני רופ, ותחת הכותרת "אומרים תודה" עלו בזה אחר זה המברכים על הבמה. סגן מנהל רמב"ם ד"ר מיקי הלברטל סקר את פועלו של פרופ' ביאר עבור רמב"ם; ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב סיפר על את תנופת הבנייה בבית החולים ואמר: "מבדיקה שעשינו מדובר בהיקף הבנייה הגדול ביותר שנרשם בבתי החולים בארץ, יותר מאשר הקמת בית החולים אסותא באשדוד"; ראש העיר עינת קליש רותם הודתה לפרופ' ביאר על תרומתו לחיפה; ואל הברכות הצטרפו נשיא המדינה ראובן ריבלין וראש הממשלה בנימין נתניהו ששלחו איגרות ברכה.

 

 

שיאו של הערב היה כאשר אשתו של דליה ביאר, אשתו פרופ' ביאר, הציגה בנאומה את פרופ' ביאר הבעל, האב והסב. אחריה עלו לבמה בני משפחתו של פרופ' ביאר, ובהם גם בתו עפרת שהגיעה לארץ זמן קצר לפני האירוע מפילדלפיה, ארצות הברית.

האירוע הסתיים כאשר האורחים שרו למנהל הפורש את "שיר נבואי קוסמי עליז". "ריגשתם אותי מאוד", אמר פרופ' ביאר לנוכחים, "יש כאן אנשים נהדרים ומלאי תשוקה, ואני יודע שאני משאיר את רמב"ם בידיים טובות".

פרופ' ביאר צפוי לכהן בתפקידו עד סוף חודש פברואר, וזאת לאחר שפרישתו הוארכה עד למועד התכנסות ועדת המכרז לבחירת מחליפו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עובדת רמב"ם

    עצה למחליף או המחליפה של פרופ ביאר : פחות יחסי ציבור ויותר אנושיות לעובדים ולמטופלים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר