ד"ר עידו פלדור (צילום: נתנאל אייזיק)
ד"ר עידו פלדור (צילום: נתנאל אייזיק)

רופא מרמב"ם מונה למזכיר האיגוד הנוירוכירורגי הגדול בעולם

ד"ר עידו פלדור, סגן מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה בקריה הרפואית רמב"ם, מונה למזכיר האיגוד האסייתי והאוסטרלי לנוירוכירורגיה AASNS

פורסם בתאריך: 17.12.19 14:14

ד"ר עידו פלדור, סגן מנהל המחלקה לנוירוכירורגיה בקריה הרפואית רמב"ם, מונה למזכיר האיגוד האסייתי והאוסטרלי לנוירוכירורגיה Asian Australasian Society of Neurological Surgeons) AASNS). המינוי הוענק לד"ר פלדור בתום בחירות שנערכו בכינוס השנתי של האיגוד, שהתקיים במומבאי, הודו.

בכינוס השתתפו יותר מ-1,500 רופאים, ובמהלכו נבחרה ירושלים כמקום המפגש של הכינוס הבא של האיגוד שייערך בשנת 2022. יצוין כי ה-AASNS הוא האיגוד היבשתי הנוירוכירורגי הגדול ביותר בעולם, והוא מאגד כ-60 אחוז מהרופאים שעוסקים בתחום זה בעולם.

 

 

ד"ר פלדור הוא מומחה בגידולי מוח וברדיוכירורגיה. הוא התמחה במחלקה לנוירוכירורגיה במרכז הרפואי הדסה בירושלים ועשה התמחות על במרכז הרפואי ג'ונס הופקינס בארצות הברית וברויאל מלבורן הוספיטל במלבורן, אוסטרליה. ד"ר פלדור כתב עשרות מאמרים ומחקרים קליניים ובסיסיים, וכן פרקים רבים בספרי לימוד בנוירוכירורגיה. נוסף על כך הוא מרצה בתוכניות ללימודי הרפואה ועוסק במחקר קליני ומעבדתי בנושא גידולי מוח.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר