האיצטדיון העירוני מואר בוורוד (צילום: אלדד אלוני)
האיצטדיון העירוני מואר בוורוד (צילום: אלדד אלוני)

חודש המודעות לסרטן השד: האיצטדיון נצבע בוורוד

עמותת אחת מתשע פתחה את חודש המודעות לסרטן השד בהארת אתרים ובניינים ברחבי הארץ בצבע ורוד, ובהם האיצטדיון העירוני בחיפה, אשר נועדה להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבותו של הגילוי המוקדם של המחלה, המאפשר הצלת חיים של נשים רבות

פורסם בתאריך: 1.10.20 12:15

עמותת אחת מתשע פתחה אתמול (רביעי) את חודש המודעות העולמי לסרטן השד בהארת אתרים ובניינים ברחבי הארץ בצבע ורוד, ובהם האיצטדיון העירוני בחיפה. הארת האתרים והבניינים נועדה להעלות את המודעות לסרטן השד ולחשיבותו של הגילוי המוקדם של המחלה, אשר מאפשר הצלת חיים של נשים רבות.

סרטן השד הוא הגורם השכיח ביותר בישראל לתמותה של נשים, ואחת מכל שמונה נשים תחלה בסרטן השד במהלך חייה. עם זאת, קיימים 92 אחוזי החלמה בגילוי המחלה בשלב מוקדם.

 

 

מעמותת אחת מתשע נמסר: "5,400 נשים מאובחנות בישראל מדי שנה כחולות חדשות בסרטן השד, כאשר רבע מהן הן בנות פחות מ-50. עמותת אחת מתשע פועלת במהלך כל השנה להעלאת המודעות לסרטן השד ולחשיבות הגילוי המוקדם. אנו קוראות לכל אחת ללכת לבדיקת כירורג שד בגיל 30 ולבדיקת ממוגרפיה מגיל 40".

עמותת אחת מתשע מעניקה תמיכה וסיוע לנשים שמתמודדות עם סרטן השד ולמשפחותיהן, וזאת לצד פעילות להעלאת המודעות לחשיבות גילוי מוקדם. העמותה פועלת גם להורדת גיל בדיקות הממוגרפיה מ-50 ל-40 כבדיקת סקר במסגרת סל הבריאות.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר