חנה חן מדמון (צילום: דוברות כללית)
חנה חן מדמון (צילום: דוברות כללית)

"נשים מסוגלות לעשות כמה דברים ביחד"

חנה חן מדמון, עובדת מינהל במרפאת צור שלום בקרית ביאליק, מרגישה שהמרפאה היא הבית השני שלה. היא מופקדת על ניהול מתחמי הקורונה בשער הצפון ומאושרת שבכללית מקדמים את הכוח הנשי

פורסם בתאריך: 7.3.22 16:57

שם: חנה חן מדמון.

תפקיד: עובדת מינהל במרפאת צור שלום בקרית ביאליק.

הכשרה: בעלת תואר ראשון בכלכלה ותעשייה וניהול.

מצב משפחתי: בת 36, נשואה ואמא לשני ילדים.

מגורים: עכו.

התחלת עבודה בכללית: "התחלתי לעבוד במרפאה בקריית שמריהו בעתודה הניהולית בשנת 2016 ולאחר מספר חודשים, כשמנהלת המרפאה יצאה לחופשת לידה החלפתי אותה. לפני כשנתיים התחלתי לעבוד במרפאה בצור שלום".

למה דווקא מנהלת אדמיניסטרטיבית? "לפני שהגעתי לכללית, עבדתי במקום אחר והבנתי שאני רוצה לעבוד במקום בו אוכל לממש את עצמי ואת היכולות שלי. לעשות דברים שאני אוהבת, לעזור לאנשים ולהיות מבצעת ותורמת. לשמחתי, מצאתי את המקום הזה בכללית".

ספרי על העבודה היומיומית שלך: "העבודה שלי מאוד מגוונת וכוללת מתן מענה למטופלים, שיחות טלפוניות, אישורים והתחייבויות כספיות, מענה למיילים ופקסים. כמו כן, ניהול כוח האדם במשרד, טיפול שוטף בבקשות של הרופאים ובקשר בין המטופל לרופא, בין הרופאים לאחיות ובית המרקחת. כמו כן, אני דואגת למפגשים וישיבות הצוות, וכן, חשוב לנו מאוד לשמור על המרפאה ואנחנו דואגים לגייס מטופלים חדשים ולהציג את המרפאה והיתרונות של הכללית".

ממה את הכי נהנית בעבודה? "המרפאה היא המשפחה השנייה שלי וכיף להגיע בבוקר ולדעת שהיא שם עבורך. לדעת שאני עוזרת לאנשים, לקבל את הפידבק מהמטופלים, מכתב תודה שהצלחתי לעזור למטופל, למרות שזו העבודה שלי. זה יוצר הרגשה טובה ומאוד משמעותית".

איך עובדים בקורונה? "תקופת הקורונה הייתה תקופה לא פשוטה, אבל כמו החיים, יש תקופות קשות יותר, קשות פחות ושרדנו אותה. בנוסף, בתחילת הקורונה התקשרה אליי המנהלת שלי וביקשה ממני לנהל את המתחמים של הקורונה בשער הצפון, מתחם שאני עדיין מנהלת וזו הייתה תקופה מאוד מאתגרת, אך מאוד מעניינת ומספקת".

מה המוטו שלך בעבודה? "להצליח לממש את עצמי בעבודה ולעזור כמה שאפשר למטופלים, גם אם זה לא תמיד אפשרי ותלוי בנו. למצוא את הפתרון הטוב ביותר למטופל".

 

 

את לוקחת את העבודה הביתה? "אני משתדלת שלא. אבל אם תשאלו את בעלי הוא יגיד שכן. את העבודה והניירת – אני משתדלת לא לקחת הביתה, אבל מדברים רגשיים, מקרים מיוחדים ורפואיים קשה לי להתנתק וזה מלווה אותי גם שעות לאחר סיום העבודה".

הפציינט המקומי: "המרפאה שלנו היא מרפאה קטנה ומשפחתית, כולם מכירים את כולם ואנחנו מלווים אותם לאורך שנים, לכן, גם הקשר בהתאם ולשמחתי, הלקוחות יודעים להודות ולהוקיר".

העצמה נשית: "כללית דואגת ומקדמת את הנשים וניתן לראות שלא מעט מהתפקידים הניהוליים – מנהלות המרפאה הן נשים. נשים מטבען ובאופי שלהן מסוגלות לעשות כמה דברים ביחד ויש לנו יכולות מיוחדות".

תחביבים: "אני אוהבת ספורט, למרות שלאחרונה אין לי כל כך זמן לזה. כמו כן, לבלות, לצאת לטייל עם המשפחה ולאפות".

מה את מאחלת לעצמך בעוד עשרים שנה? "שאמשיך לעסוק במה שאני אוהבת, להגשים את עצמי, להתקדם בתוך הארגון ולהצליח להשפיע על אחרים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונית אברהם

    חן איכותית אסרטיבית נעימה בעלת ידע רב בתחום בו היא עוסקת ,
    חן שינתה את פני הקופה לחיוב .
    כן ירבו כמותך אמן ואמן .

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר