טלי ממן (צילום: דוברות כללית)
טלי ממן (צילום: דוברות כללית)

"העבודה עם אנשים היא חלק בלתי נפרד ממני"

טלי ממן, מנהלת אדמיניסטרטיבית מרפאת בן עמי בקרית אתא, מכורה לעבודה שלה, משקיעה בניהול הצוות וביחס חם למטופלים ונהנית מכל רגע

פורסם בתאריך: 7.3.22 16:57

שם: טלי ממן.

תפקיד: מנהלת אדמיניסטרטיבית במרפאת בן עמי בקרית אתא.

הכשרה: בעלת תואר ראשון מאוניברסיטת חיפה. מזכירה רפואית בהכשרתה ובעלת הכשרות מקצועיות מבית החולים בלינסון .

מצב משפחתי: בת 46, גרושה ואמא לשלוש בנות.

מגורים: רכסים.

התחלת עבודה בכללית: "בשנת 1998, בשנתיים וחצי האחרונות אני עובדת במרפאת בן עמי ולפני כן עבדתי כעשר שנים בקריית בנימין. לצד עבודתי במרפאת בן עמי, אני עובדת במוקד חיסוני הקורונה של הכללית מהיום הראשון שהוא נפתח וכן במוקד מיון זבולון".

למה דווקא מנהלת אדמיניסטרטיבית? "אני מאוד אוהבת אנשים ומלאת נתינה באופי שלי ולכן, העבודה עם אנשים היא חלק בלתי נפרד ממני. אני יכולה לשבת במרפאה שעות רבות, מבלי להרגיש שהזמן חולף עד שהבנות מתקשרות אליי ושואלות 'אמא איפה את?'. אפשר לומר שאני מכורה לעבודה שלי וגם כשאני לא נמצאת אני ממשיכה לנהל את המרפאה מרחוק, כולל בסופי שבוע ובחגים".

ספרי על העבודה היומיומית שלך: "אני מנהלת את המרפאה על כל המשתמע מכך. מקבלת קהל, עונה לטלפונים, דואגת להחזרים. חשוב לי מאוד להיות קשובה הן לחולים והן לצוות של המרפאה בעיקר, אוהבת את מה שאני עושה. אני יכולה לעשות כמה וכמה דברים במקביל".

ממה את הכי נהנית בעבודה? "שהלקוח יוצא מרוצה ומחייך, למרות שלא תמיד הוא קיבל את מה שהוא ביקש. אני תמיד מסבירה ודואגת שהמטופלים יבינו את המצב. הם יודעים שלא הכל תמיד בשליטתי, אבל אני מנסה לעשות את המקסימום".

איך עובדים בקורונה? "שרדנו את הקורונה בצורה הטובה ביותר. בגלים הראשונים לא היה קל, אבל עשינו את המקסימום עבור הלקוחות שלנו. הגעתי למטופלים הביתה על מנת לתת להם את התרופות, דאגנו ואנחנו ממשיכים להתמגן על מנת לשמור על המטופלים ועל הצוות".

 

 

מה המוטו שלך בעבודה? "הערכים שמובילים אותי בעבודה הם קודם כל יושרה ונאמנות. חשוב לי שהדברים במרפאה יתנהלו כמו שצריך, שהלקוח יקבל את השירות הטוב ביותר. אני משקיעה מעל ומעבר. לצד העבודה, חשוב לי שהמרפאה תהיה מאוחדת, שהקשר בין העובדים יהיה טוב. אני דואגת לתת תשומת לב לכל אחד ואחת, לא שוכחת את ימי ההולדת, יום האם והאישה, ישיבות ועוד".

את לוקחת את העבודה הביתה? "כן, אני רגישה מאוד ולוקחת דברים באופן אישי, הסיפורים מלווים אותי גם בבית וגם העבודה עצמה. אני בודקת מיילים, עונה לטלפונים ובקשר עם הצוות. מזל שיש לי צוות מקסים וזה ממלא".

הפציינט בקריות: "הלקוחות שלנו הם לקוחות מאוד חמים. יודעים שיש להם אוזן קשבת ומי שייתן להם מענה".

העצמה נשית: "אני חושבת שנשים צריכות לעשות מה שנכון להן והיום אין דבר שאישה לא יכולה לעשות. לנשים יש יכולות רבות, הן יודעות להקשיב, להכיל משברים ולתת פתרונות וזה לצד הקטע האנושי, לחבק, לומר מילה טובה ולעמוד על שלהן".

תחביבים: "מרבית הזמן אני בעבודה, אבל אני אוהבת מאוד לאפות, לפגוש חברים ולצחוק. אני אוהבת שיש סביבי אנרגיות חיוביות, למרות שלא פעם אני אוהבת גם את השקט שלי".

מה את מאחלת לעצמך בעוד עשרים שנה? "בריאות ושקט נפשי. שאמשיך לעשות דברים שאני אוהבת, שאשאר חזקה ואקבל את ההחלטות הנכונות שעושות לי טוב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר