אינזדיום יזמות ובנייה

שירות מעבר לציפיות: אינדיום יזמות ובנייה

חברת אינדיום יזמות ובנייה דוגלת בשקיפות מלאה ומקפידה על בנייה איכותית. לחברה שני פרויקטים מבוקשים בביצוע בחיפה: פרויקט תמ”א 38 באלחנן 13 ופרויקט חיזוק מבנה קיים בגלבוע 25. בקרוב יתבצע גם הפרויקט ביפתח 1 א' בחיפה

פורסם בתאריך: 10.4.18 17:53

חברת אינדיום יזמות ובנייה נוסדה ב-2010 ומתמחה בפרויקטים של התחדשות עירונית וביניהם תמ"א 38 ופינוי בינוי. החברה נמצאת בבעלות עו"ד אייל אלקסלסי וליאור צ'רבינסקי, בוגרי הטכניון בניהול פרויקטים בענף הבנייה ובעלי נסיון מוכח בטיפול בעסקאות תמ"א 38. י"ור החברה הוא אינג' צ'יקי צ'רבינסקי, מהנדס אזרחי בוגר הטכניון.

לחברה ניסיון עשיר בפיקוח בנייה, ניהול פרויקטים וייעוץ הנדסי.

אינדיום הינה חברה בעלת חוסן כלכלי ועובדת עם בעלי המקצוע מהמובילים במשק, דוגלת בשקיפות מלאה, בנייה איכותית ומוקפדת, תוך כדי עמידה בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות ומקצועיות. כל פרויקט מתוכנן בקפידה תוך מתן דגש על עצוב מודרני, רמת גימור מושלמת ושימוש בחומרי גלם מתקדמים ואיכותיים. כל אלה יתרמו ללקוחות יצירת חוויה של איכות חיים אולטימטיבית.

אינג' צ'יקי צ'רבינסקי, יו"ר אינדיום: "אנחנו מספקים שירות מעבר לציפיות של הלקוחות שלנו"

לחברה כיום 4 פרויקטים בפעילות מתוכם 2 בביצוע – אלחנן 13 בחיפה וגלבוע 25 בחיפה. כמו כן, בקרוב ייצאו לפועל – פרויקט ביפתח 1 א' בחיפה ופרויקטים בעתלית. בהצלחה גדולה נמכרו כל הקרקעות והמגרשים שלאינדיום בעתלית.

אלחנן 13. אינדיום

אלחנן 13. אינדיום

 

פרויקט גלבוע 25 בחיפה

חברת אינדיום התחילה לבצע את הפרויקט המבוקש בגלבוע 25 בחיפה. הפרויקט מהווה חיזוק של מבנה קיים בתוספת של שבע דירות שגודלם בין 130-135 מ"ר עם נוף מרהיב, מחסנים ומרפסות של 12 מ"ר, חניה פרטית לכל דירה ופנטהאוז שגודלו 184 מ"ר ומרפסת גג של 90 מ"ר.

בפרויקט זה נמכרו 2 דירות.

 

פרויקט אלחנן 13 בחיפה

בימים אלו נמצא בשלבי ביצוע פרויקט אלחנן 13 בחיפה.

אלחנן 13 הינו פרויקט תמ"א 38 הכולל הריסת שתי דירות קיימות ובמקומן בנייה של שש דירות חדשות. התוצאה היא פרויקט יוקרתי של בניין בן שש קומות, כאשר כל דירה ממוקמת בקומה נפרדת.

הפרויקט מציע מגוון דירות: דירות בנות 3-4 חדרים ששטחן 108 מ"ר + מרפסת 14 מ"ר, ובנוסף פנטהאוז יוקרתי ששטחו 157 מ"ר, ביחד עם מרפסת גג שגודלה 90 מ"ר. לכל דירה יש חניה פרטית מקורה. המפרט בכל דירה הוא מאוד גבוה, הכולל מיזוג אוויר, מערכת אינטרקום, מערכת בית חכם ורצפת גלי פורצלן. מהחלונות משקיף נוף מרהיב לים ולמרכז הכרמל.

בפרויקט זה נמכרו 2 דירות.

מיקומו המרכזי של אלחנן 13 מהווה יתרון בולט, כי בקרבתו נמצא מרכז הכרמל השוקק, בו ניתן ליהנות ממקומות בילוי, כמו מסעדות וברים.

 

פרויקט יפתח 1 א' חיפה

פרויקט נוסף שיתחיל להתבצע בקרוב הוא פרויקט יפתח 1 א' – הפרויקט כולל שני בניינים, בניין של ארבע קומות ובניין של שש קומות. תתבצע הריסה של שש יחידות קיימות ויבנו 19 דירות נוספות. בפרויקט יבנו דירות 3 עד 5 חדרים בגודל של 100, 120 ו-140 מ"ר, ולכל דירה תהיינה שתי חניות. המרפסות בדירות בגודל של 14 ושל 25 מ"ר. מהחלונות נשקף נוף מרהיב לים.

הצוות המקצועי של אינדיום:

אינג' צ'יקי צ'רבינסקי תפקיד: יו"ר אינדיום

בוגר הטכניון בפקולטה להנדסה אזרחית 1980, שמאות מקרקעין וניהול נכסים.

סיים את לימודיו בפנימיה הצבאית עכו בהצטיינות, בוגר קורס חובלים – סיים את תפקידו בדרגת רס"ן.

במסגרת תרומתו לקהילה שימש כנשיא מועדון – רוטרי הוד הכרמל חיפה.

ניסיון תעסוקתי של למעלה מ-30 שנים בענף הבנייה כמהנדס ראשי ומנהל פרויקטים בחברה ציבורית.

נותן חוות דעת מומחה הנדסית לליקוים בענף הבנייה לבתי משפט, לדיירים ולקבלנים.

ניהול פרויקטים בענף המגורים באזור חיפה והצפון: תמ"א 38, קוטג'ים, בתים משותפים, וילות, גורדי שחקים ניהול פרויקטים יוקרתיים שבוצעו: פרויקט ורדיה היטס, וילות מפוארות בשכונת דניה בחיפה, וילות ברח' יפה נוף בחיפה.

אחריות ניהולית: טיפול במכרזים.

עו"ד אייל אלקסלסי תפקיד: יועץ משפטי

בוגר הטכניון בניהול פרויקטים בענף הבנייה.

התמחות במקרקעין וייעוץ מס לעסקאות נדל"ן.

ניסיון מוכח בטיפול בעסקאות תמ"א 38, טיפול וגישור לתהליך הסכמת שכנים, עסקאות קומבינציה.

אחריות ניהולית: טיפול בכל התהליך המשפטי של תמ"א 38 החל מהסכמת עקרונית, חוזים לביצוע, חוזים מול קבלנים,

רישום בית משותף, ועד לרישום הדירה / תוספת הבנייה עם שם הדיירים בטאבו.

ליאור צ'רבינסקי תפקיד: מנהל פרויקטים וקשרי לקוחות. בוגר הטכניון בניהול פרויקטים בענף הבנייה, בעל נסיון מוכח בפרויקטים מסוג התחדשות עירונית – תמ"א 38 ופינוי בינוי, אחריות ניהולית: ניהול הפרויקט ותיאום בין כל הגורמים המקצועיים. ליווי מלא של דיירי הבניין מהשלבים הראשונים של הפרויקט ועד לסיומו. ניהול משא ומתן עם קבלני משנה, נסיון בקשרי עבודה מול הרשויות, טיפול בדיירים במסגרת מסירת דירות.

 

יפתח 1 א' חיפה. אינדיום

יפתח 1 א' חיפה. אינדיום

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מיכה

    הייתי שמח אם הייתם משלבים בפרויקטים שלכם מערכת בית חכם כדוגמת homeetec או switchbee. אני אדם נכה שלא יכול לקום להרים את התריסים כל בוקר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר