חיפה. הגיע הזמן לעוד שכונות חדשות (צילום: ירון צור לביא)

חגיגה של בנייה: "נאות גלבוע"

"לניר גלבוע, כשמחליטים לבנות בית יש המון היסוסים ומיד פונים לבעלי מקצוע מנוסים כי הבית הוא המקום החשוב", כותבים לקוחות מרוצים בכניסה לביתם החדש. חברת "נאות גלבוע", שאף זכתה בתואר ‘רב קבלן’, חוגגת שישים שנים של בנייה ועשייה ולא בכדי נחשבת כמובילה את ענף הבנייה בקריות

פורסם בתאריך: 10.4.18 18:59

נאות גלבוע ושות' חברה לבניין בע"מ היא חברה פרטית בבעלותו של ניר גלבוע מזה שלושה עשורים. ניר, בנו של יעקב גלבוע, מייסד החברה לפני כ-60 שנה, הוא ממשיך דרכו ומורשתו של אביו. עוד בראשית דרכה של החברה, בלטו העקרונות שמלווים אותה עד היום, ובהם איכות, אמינות, עמידה בלוחות זמנים וקשר משפחתי מיוחד עם הלקוחות. עד כה בנתה החברה מאות דירות ברחבי הקריות ובמהלך שנות קיומה נהנתה החברה מאמון הציבור ואף זכתה בפרסים יוקרתיים רבים ובתואר הייחודי ‘רב קבלן’ מטעם התאחדות הקבלנים. כמענה לצורך הגובר באיכות חיים גבוהה, בביטחון ובשקט נפשי, משלבת החברה בעבודתה טכניקות וטכנולוגיות בנייה חדשניות ומעניקה לדייריה סביבת מגורים נוחה, איכותית וירוקה לצד מפרט עשיר ומפנק.

"הלקוח מעל הכל"

במהלך שנות פעילותה, בנתה "נאות גלבוע" אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, בין היתר בנתניה, פרדסיה, הרצליה, קריות וחיפה. כל מבנה שבנתה החברה הוא סיפור הצלחה של מבנה יפה וחשיבה גם על הפרטים הקטנים ביותר.

פרויקט הדגל של החברה הוא פרויקט "גרין פארק" ברחוב חזני מיכאל, בקריית מוצקין. מדובר בפרויקט בן 160 יחידות דיור בחמישה מבנים, כשארבעה מתוכם מאוכלסים והמבנה החמישי והאחרון נמצא בשלבי בנייה מתקדמים. כך הפך מגרש מוזנח ונטוש לשכונת מגורים יפהפייה ותוססת.

"הפרויקט, בו התחלנו לפני 3 שנים, יגיע לסיומו בעוד כשנה", אומר ניר. "לקחנו מגרש ישן ומוזנח, שהשימוש היחיד שלו היה לחנייה או להדלקת מדורות בל"ג בעומר והפכנו אותו לשכונה צעירה ומודרנית. בסיום הבנייה בכוונתנו לערוך אירוע חגיגי שיסכם את תקופת הבנייה".

החברה מקפידה לתת מענה לכל שכבות האוכלוסייה ומציעה דירות בהן 2, 3, 4, 5, ו— 6 חדרים כולל גינה תלויה בחלקן הגדול.

ניר גלבוע

ניר גלבוע

במקביל, בונה "נאות גלבוע" מספר פרויקטים בשלבי בניה מתקדמים ביניהם:

הרב קוק 17 בקרית מוצקין – מבנה מגורים חדש וייחודי. בפרויקט דירות בנות 5 חדרים, מרפסת וגינה תלויה וגם פנטהאוזים מפוארים בעלי 6 חדרים ומרפסות גדולות.

רחוב רנ"ס 16 בקרית מוצקין – מבנה מגורים ובו דירות 5 חדרים, דירת 3 חדרים ופנטהאוז ייחודי עם 5 חדרים במפלס אחד וארבעה כיווני אוויר בקומת הגג, בו נמכרו כל הדירות.

רחוב הנרקיסים 20 בקרית ביאליק – בו דירות 5 חדרים עם מרפסות מערביות ופנטהאוז איכותי במפלס 1 עם ארבעה כיווני אוויר על הגג. היתר הבניה התקבל והעבודות החלו.

רחוב הנביאים 40 בקרית אתא – מבנה בוטיק בעל 7 יחידות דיור ובו דירות 5, 6 ו-6.5 חדרים. הדירות כוללות מרפסות גדולות, שמתאימות גם לסוכה כשרה למגזר הדתי.  

פרויקטים נוספים מבית היוצר של ניר גלבוע, הם פרויקטים: ברחוב יעל 33 ורמז 4 בקריית מוצקין, ברחוב זינגר 19 בקריית ביאליק ופרויקט ברחוב מורדי הגטאות פינת רחוב יהודה הלוי בקרית אתא.

בנוסף, מקדמת חברת גלבוע פרויקטים במסגרת התחדשות עירונית. "כבן הקריה", מוסיף ניר, "חשוב לי להפוך את המבנים הישנים לבניינים חדשים, למעשה זו המחשבה שהובילה אותי לתחום ה"פינוי בנוי" – הפיכת מבנים ישנים ורעועים שלא יעמדו ברעידת אדמה, למגדלים חדשים וחזקים, שישפרו את חייהם של הדיירים".

ממשיך את המורשת

ניר גלבוע, בן 55, נשוי לגלית ואבא לשלוש בנות חן, נוי ושיר. שירת כרב סרן בצה"ל, בוגר הטכניון בענף הבנייה וחבר הנהלה בארגון הקבלנים מחוז חיפה. כבר בילדותו נצמד לאביו ועבד בחופשות מבית הספר כפועל בניין לכל דבר ועניין ועד היום הוא נוהג להסתובב באתרי הבנייה ומופקד בעצמו על האיכות והסטנדרט הבלתי מתפשר. "אחד הדברים העיקריים שחרטתי על דגלי הוא תחום השירות", אומר ניר. "יש לנו בחברה מחלקת שירות שמתמקדת אך ורק בשירות לקוחות ובמציאת פתרון לשאלות הדיירים. בפרויקטים שלנו ניתן למצוא מספר דורות של משפחה אחת באותו מבנה מגורים. הורים וילדים שקונים דירות באותם הבניינים או באותם מתחמים. המשפחתיות היא דבר שחשוב לנו במיוחד".

לקראת חג האביב ובראייה לעתיד מסכם ניר, "אנו שואפים להמשיך לבנות עוד שנים רבות ולאכלס את המבנים בדיירים שמחים, ביניהם זוגות צעירים ומשפרי דיור, ולהמשיך ולתרום לקהילה בה אנו חיים. אני מאחל חג שמח וכשר, בריאות, ושקט לכל עם ישראל, ברכות למדינת ישראל על 70 שנות קיומה והמשך עשייה פורה לחברת נאות גלבוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר