גיא ודורון לוי, קרית ביאליק קרדיט- סטודיו Aa
גיא ודורון לוי, קרית ביאליק קרדיט- סטודיו Aa

נאות אפק: דירות במכירה חופשית ובמחירים נמוכים ממחירי השוק

נאות אפק מציעה לדייריה מגוון דירות, במחירים אטרקטיביים, צמוד לשמורת טבע, סביב פארק מרכזי, בית ספר, שירותי קהילה ומיקום בצמוד לצירים הראשיים של חיפה

פורסם בתאריך: 10.4.18 19:07

נאות אפק, השכונה היפה ביותר הנבנית כיום במפרץ חיפה, תציע את השילוב המושלם שבין דירת מגורים מרווחת הממוקמת לצד שמורת טבע ושרותי קהילה, מסחר, נגישות תחבורתית הטובה ביותר. בדיקה מקצועית על פי דו"ח שמאות של יו"ר לשכת המקרקעין בישראל, חיים מסילתי, מגלה בנוסף כי מחירי הדירות בפרויקט, מגלמים הנחה במחירים בסכומים של בין 300-450 אלף שקלים, ביחס לשווייה של דירת מגורים באיזור.

פרויקט המגורים "& קרית ביאליק" של גיא ודורון לוי, מציע מגוון דירות איכותיות  לבחירה. חברת "גיא ודורון לוי " מכרה כבר מעל 450 דירות, מה שמעיד על אמון הציבור בשכונה.

השכונה המשקיפה לכרמל ומפרץ חיפה, נבנית במזרח העיר קריית ביאליק, בצמוד לשמורת הטבע אפק ונחל הנעמן. הקמת השכונה כוללת יצירת מערכות תשתית מהמתקדמות ביותר בארץ, לצד מבני חינוך ותרבות, מבני מסחר ומשרדים, בית ספר, גני שעשועים, פארק שכונתי מרכזי ואצטדיון כדורגל.  

השלב הראשון בפרויקט "& קרית ביאליק" של חברת גיא ודורון לוי, נפתח החודש למכירה חופשית: משרד השיכון מאפשר מעתה גם למשפרי דיור לרכוש דירות בשכונה, ללא השתתפות בהגרלה. על פי הגדרת המשרד, משפר דיור, הוא יחיד בן 35 ומעלה או תא משפחתי, גם אם ברשותם מצויה דירת מגורים אחת.

גיא ודורוון לוי - בונים לכם יותר

גיא ודורוון לוי – בונים לכם יותר

הפרויקט כבר רוקם עור וגידים ואיכלוס הפרויקט צפוי להתחיל בנובמבר 2019. השכונה נבנית במיקום הטוב ביותר באיזור. משני צדי כביש עוקף קריות, מרחק דקות נסיעה מכביש מנהרות הכרמל ומכביש 6 צפון. "אנו מקימים את השכונה שתעניק את כל מה שאיכות חיים יכולה להציע – שכונת המגורים המוצלחת ביותר במדינת ישראל", אמר ראש עיריית קריית ביאליק אלי דוקורסקי, "הקמת השכונה היא תוצאה של הסכמי הגג שחתמה העירייה מול המדינה לפני מספר שנים".

תמהיל הדירות במכירה חופשית בשלב א' של הפרויקט כולל דירות 5 חדרים ודירות גן.

מחירי דירות בפרויקט:

דירת 5 חדרים בשטח של 126 מ"ר + 10 מ"ר מרפסת החל מ 1.283 מיליון שקלים.

דירת 5 חדרים בשטח 134 מ"ר + 13 מ"ר מרפסת החל מ 1.299 מיליון שקלים.

דירת גן 5 חדרים בשטח של 135 מ"ר + 104 מ"ר גינה החל מ- 1.584 מיליון שקלים.

אושרי זפרני סמנכ"ל שיווק ומכירות בחברת "גיא ודורון לוי:"

"אין ספק, ששכונת נאות אפק הנבנית בימים אלה, עתידה להפוך לשכונה המבוקשת ביותר באזור חיפה והקריות. השכונה הנמצאת במיקום אסטרטגי, סמוך לצירי תחבורה ראשיים, מושכת אליה כבר היום אוכלוסייה צעירה ואיכותית המזהה את הפוטנציאל הטמון בשכונה החדשה, כעת ישנה הזדמנות נדל"נית מצוינת לקנות דירה חדשה ומרווחת במחירים הנמוכים ממחירי השוק".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    שכונה יוקרתית למשפחות צעירות.. באמת חסר כזה בקריות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר