מתנדב "ידידים" אל-חי דיין, שחילץ את הפעוטה מהרכב (צילום: "ידידים")
מתנדב "ידידים" אל-חי דיין, שחילץ את הפעוטה מהרכב (צילום: "ידידים")

קרית שמואל: מתנדב של "ידידים" חילץ פעוטה שננעלה ברכב

עובר אורח שחף היום ברחוב חיה מושקט בקרית שמואל הבחין בילדה כבת 3 שננעלה ברכב, כשהוריה עומדים בסמוך אובדי עצות. הוא התקשר למוקד "ידידים", ולמקום הגיע במהירות המתנדב אל חי דיין. לילדה ולהורים שלום

פורסם בתאריך: 29.8.21 20:27

היום (ראשון) בשעה 13:00 התקבלה קריאה במוקד "ידידים" בדבר ילדה כבת 3 שננעלה בשגגה ברכב ברחוב חיה מושקט בקרית שמואל.

אל-חי דיין, אחראי המתנדבים בסניף קריות, נענה לקריאה והגיע במהירות למקום. באמצעות הציוד שברשותו חילץ בשלום את הילדה, ללא גרימת כל נזק לרכב.

דיין: "הקריאה התקבלה על ידי עובר אורח שראה את הילדה ברכב הנעול, בעוד ההורים הלחוצים עומדים מחוצה לו כשהם אובדי עצות. בתושייה יצר האזרח קשר עם מוקד 'ידידים' וביקש סיוע. כשקיבלתי את הקריאה הייתי באמצע העבודה. זרקתי עליי את הציוד ויצאתי בזריזות לכתובת. הגעתי למקום, שם נוכחתי לגלות, לשמחתי, שהרכב מונע וממוזג ולא נשקפת סכנה לחיי הילדה. בתוך כמה שניות פתחתי את הרכב וההורים קיבלו לידיהם את בתם. הם סיפרו שהילדה פשוט לחצה על כפתור הנעילה כששהתה ברכב. ההורים ניסו קודם לכן לשבור את החלון, ולמזלם לא הצליחו, כי שנייה לאחר מכן הגעתי. התחושה כבכל פעם מרוממת את הנפש מגודל הזכות".

 

 

המוקדן שומרון פוגל: "ברגע שאני מוציא קריאה של חירום והכוננים מצליחים לסייע בזמן, זה עושה לי את היום. זו הרגשה נפלאה של הצלת חיים ממש אחרי שמקבלים הודעה שהילד חולץ בשלום".

בארגון 'ידידים' שבים וקוראים להורים לשמור בידיהם את מפתח הרכב ולא לתת אותו לילדים. במקרה של נעילה, יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר