חילוץ התינוק בהצלחה בקרית שמואל (צילום: דוברות ידידים)

מתנדבי ידידים חילצו בשלום תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב "עצרנו באמצע כל מה שעשינו ויצאנו לחלץ"

חילוץ מוצלח של תינוק בן שנה בקרית שמואל בוצע הבוקר ע"י ארגון "ידידים בדרך". צבי שולשטיין, שנענה לקריאה מספר: "זאת היתה משימה מאתגרת, אבל הצלחנו במהרה לחלץ את התינוק" - בידידים קוראים להורים לאמץ "כלל מפתח"

פורסם בתאריך: 18.11.21 16:24

 

הבוקר (חמישי) בשעה 8:43 התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות תינוק כבן שנה שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב יחיעם בקרית שמואל.

צבי שולשטיין, רכז ציוד מרחב זבולון, אנטולי רייס, ואלחי דיין, אחראי מתנדבים קריות, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד שברשותם חילצו את התינוק, ללא גרימת כל נזק לרכב.

צבי מספר: "הגעתי למקום ואלי חברו אנטולי ואלחי. ראינו תינוק בן שנה שננעל לעיני אימו בשגגה כשהוא יושב בכיסא הבטיחות ומפתחות הרכב על המושב בצמוד אליו. בגלל דגם הרכב היה צורך ללחוץ על השלט. התינוק, שהיה חיוני ומשועשע, שיחק במוט הפתיחה שלנו בזמן החילוץ דבר שאתגר את המשימה, אבל הצלחנו במהרה ללחוץ על שלט הרכב ולחלץ את התינוק. העברנו אותו לאימו המאושרת. כל אחד מאיתנו עצר באמצע משהו כדי לצאת לחלץ. הקושי והחשש בהתמודדות מול רכב מורכב בשעת חירום והצלחה כזו ללא נזק, מסבים לנו אושר רב".

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר