מקסים טל ואשתו מריה (צילום: מתוך הפייסבוק)
מקסים טל ואשתו מריה (צילום: מתוך הפייסבוק)

כשנתיים אחרי שדקר למוות את אשתו: מקסים טל הורשע ברצח

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (שני) את מקסים טל ברצח אשתו מריה לפני יותר משנתיים בביתם בקרית ביאליק. הרכב של שלושה שופטים קבע, כי ממכלול הראיות העבירות שיוחסו לטל הוכחו מעבר לכל ספק

פורסם בתאריך: 13.12.21 13:58

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום את מקסים טל ברצח אשתו מריה לפני יותר משנתיים בביתם בקרית ביאליק.

על פי תמצית הכרעת הדין שהותרה לפרסום, ב-29 באוקטובר 2019, בסביבות השעה 08:00 בבוקר, התקשר טל למוקד 100 של המשטרה והזעיק אותם לדירה שבה התגורר עם המנוחה ודיווח להם כי התאבדה. כאשר הגיעו כוחות ההצלה למקום, המנוחה נמצאה ללא רוח חיים.

בכתב האישום שהוגש נגד טל נטען, כי כחודשיים לפני האירוע, הוא החל לחשוד, כי אשתו אינה נאמנה לו, התעמת איתה המנוחה במספר הזדמנויות והטיח בה את החשד. המנוחה, כך נטען, הכחישה את הדברים. הנאשם, על רקע החשד וקנאתו למנוחה, כך על פי כתב האישום, עקב אחרי אשתו, הוציא פלטי שיחות של הטלפון הנייד שלה, בדק עם מי היא משוחחת ועוד.

עוד נטען בכתב האישום, כי כחודש לפני הרצח, במהלך עימות אלים בין טל לאשתו בדירתם, תקף אותה טל וגרם לה שבר באפה. בעקבות האירוע הוא נעצר והוצא נגדו צו הרחקה מהמנוחה למשך חודש.

עוד נטען בכתב האישום, כי כשטל שב לדירה בתום צו ההרחקה, הוא גילה בטלפון הנייד של אשתו התכתבויות בינה לבין גבר אחר, אשר העלו את חמתו. בהמשך, כך נטען, על הרקע הזה, החליט טל להמית את המנוחה ולהציג את המתתה כהתאבדות.

 

 

בבוקר יום הרצח, כך נטען, הנאשם לא יצא לעבודתו, המתין עד שיהיה לבדו בדירה עם אשתו ודקר אותה באמצעות סכין מטבח. בהמשך הוא התקשר לאימו ולאחר מכן למוקד 100, ודיווח להם, כאמור, שאשתו התאבדה. עוד נטען בכתב האישום, כי בעודו ממתין לבוא כוחות ההצלה מחק טל את התמונות של התכתובות שצילם.

בכתב האישום יוחסו לטל עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון להשמדת ראיה וחבלה חמורה בנסיבות מחמירות. בית המשפט המחוזי, בהרכב של שלושה שופטים – סגן נשיא בית המשפט המחוזי, אברהם אליקים, תמר נאות פרי ורונית בש – קבע פה אחד, כי ממכלול הראיות שהוצגו, עולה כי שלוש העבירות הוכחו מעבר לכל ספק. עוד קבעו השופטים כי אין לקבל טענת ההגנה העצמית שהעלה הנאשם.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר