(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

נער מקרית מוצקין מואשם כי תקף נהג אוטובוס במוט ברזל

מכתב האישום שהוגש הבוקר (חמישי) לבית משפט השלום בקריות עולה, כי הנער, תקף את נהג האוטובוס וגרם לו חבלות קשות, לאחר שזה ביקש ממנו לעטות את המסכה על פניו כנדרש. מיוחסות לו עבירות של תקיפת עובד ציבור, תקיפה הגורמת חבלה וחבלה במזיד

פורסם בתאריך: 18.3.21 15:59

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד קטין, תושב קרית מוצקין, בחשד שתקף באמצעות מוט ברזל נהג אוטובוס, לאחר שביקש ממנו לעטות מסכה על פניו. חקירת המשטרה נפתחה לפני כשבועיים, עם קבלת דיווח בדבר תקיפת נהג אוטובוס סמוך לקרית ים.

מכתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בקריות עולה, כי החשוד, בן 17, עלה לאוטובוס כשהוא עוטה מסכה באופן שאינו מכסה את פיו ואפו. נהג האוטובוס פנה אליו וביקש ממנו לעטות את המסכה כנדרש, אולם הנער סירב. נהג האוטובוס עצר את האוטובוס בתחנה הסמוכה וביקש מהנער לרדת. בנסיבות אלה, החל הנער תוקף את נהג האוטובוס בידיו ובאמצעות מוט ברזל וגרם לו לחבלות. בנוסף, הוא ניפץ את דלת האוטובוס באמצעות המוט.

 

 

שוטרים שהוזעקו למקום, עצרו את הנער לחקירה בתחנת משטרת זבולון. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת, והבוקר, הגישה נגדו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כתב אישום בעבירות של תקיפת עובד ציבור, תקיפה הגורמת חבלה וחבלה במזיד ברכב וכן בקשה למעצרו של החשוד עד תום ההליכים.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר