(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
(צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

נדחתה תביעת לשון הרע שהוגשה נגד מאמן בחדר כושר

את התביעה על סך 50 אלף שקלים, ללא הוכחת נזק, הגיש מתאמן שטען, כי מאמן הכושר קילל, ביזה והשפיל אותו לעיני מתאמנים אחרים. השופטת לא השתכנעה שיש בדברים לשון הרע, והתובע ישלם הוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין

פורסם בתאריך: 22.3.21 21:57

בית משפט השלום בחיפה דחה אתמול (ראשון), תביעת לשון הרע שהגיש מתאמן בחדר כושר בקריות נגד מאמן. בתביעה, שהוגשה לפני כשנתיים, טען המתאמן, כי מאמן הכושר קילל, ביזה והשפיל אותו לעיני מתאמנים אחרים. לטענתו, התנהגותו זו של המאמן הייתה המשך ישיר לחודשים ארוכים, שבהם סבל "ממבטים עוינים וריכולים מאחורי גבו בדבר המראה שלו, הלבוש שלו ואופן ההליכה שלו".

בכתב התביעה נטען, כי ביום האירוע, בשעה שהמתאמן סיים את אימון המשקולות, הוא חש, כי יש תכונה סביבו. הוא הסיר את האוזניות, ואז הבחין כי מאמן הכושר רוטן וכועס. מכתב התביעה: "ביום האירוע החל מאמן הכושר לפתע, ללא שום סיבה, לצעוק לעברו של המתאמן: 'אתה דומה לזין, יא הומו עם קוקיות, טיפש, מכוער, קוקסינל, תחזיר את המשקולות למקום, כי אם לו אני יזיין אותך (הטעויות במקור – ב"כ)".

 

 

המתאמן טען בכתב התביעה, כי האמירות הפוגעניות הקשות גרמו לו עוגמת נפש רבה ופגעו בביטחון העצמי ובמורל שלו והפכו אותו ללעג ולקלס. סכום התביעה שהגיש עמד על 50 אלף שקלים ללא הוכחת נזק, על פי סעיף 7א(ב) לחוק לשון הרע.

עו"ד יניב ברוך (צילום: מאוריסמו צלמים)

עו"ד יניב ברוך (צילום: מאוריסמו צלמים)

לאחר דיוני הוכחות ולאחר שהצדדים הסכימו, כי ההכרעה בתביעה תתקבל בדרך של פשרה (סעיף 79א), פסקה השופטת קרן מרגולין-פלדמן: "ראיתי לנכון לדחות את התביעה ולחייב את התובע בהוצאות הנתבע בסך 3000 שקלים וכן בשכר הטרחה של בא כוחו בסך 3500 שקלים".

עו"ד יניב ברוך, בא כוחו של המאמן שנתבע, מסר: לאחר שמיעת מלוא הראיות בתיק, בית המשפט הנכבד השתכנע, כי לא מדובר בפרסומים המהווים לשון הרע כמובנו בחוק, אלא בחילופי דברים הדדיים שאין לחייב בגינם בפיצוי כספי".

 


 

 


 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר