אלי דוקורסקי (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)
אלי דוקורסקי (צילום: דוברות עיריית קרית ביאליק)

ראשי הרשויות בקריות הורו על פתיחת המקלטים

ראשי הרשויות בקריות לוקחים ברצינות את איומי החמאס. דוקורסקי הורה על פתיחת מקלטים, פרץ הנחה את מחלקת הביטחון בעירייה להיערך לפתיחתם, וכך גם בקרית ים ובקרית מוצקין

פורסם בתאריך: 12.5.21 19:14

עיריית קרית אתא פרסמה הערב, רביעי, את ההודעה הבאה: "בעקבות המצב הביטחוני והעלאת רמת הכוננות באזור, הנחה ראש העיר יעקב פרץ את מחלקת הביטחון בעירייה לפעול לפתיחת המקלטים בעיר. חשוב לציין, כי בשלב זה לא קיים איום קונקרטי ובכל מקרה אנו ערוכים לכל תרחיש בשעת חירום.

"לצד שמירה על שגרת החיים יש להיות קשובים להנחיות כוחות הביטחון ופיקוד העורף. חשוב שכל תושבי העיר יידעו מהו המרחב המוגן הקרוב ביותר וכיצד לפעול בזמן אזעקה.

"ניתן להתעדכן בהנחיות ההתגוננות באתר פיקוד העורף. אנו מזמינים אתכם להצטרף לקבוצת הוואטסאפ העירונית לצורך עדכונים במידת הצורך".

ראש עיריית קרית ביאליק פרסם את ההודעה הבאה: "תושבים יקרים, קיימת התראה קונקרטית של החמאס לירי טילים לאזור חיפה. אבקשכם להתייחס לאיום זה ברצינות הראויה. יש להימצא בקרבת מרחב מוגן. להכין את הממ״ד או המקלט בבניין המגורים. במקרה של אזעקה יש להיכנס למרחב המוגן הקרוב ביותר. הנחיתי לפתוח את המקלטים הציבוריים".

 

 

מעיריית קרית ים נמסר: "על רקע המצב הביטחוני ובשל איומים הנשמעים בתקשורת, חשוב להדגיש, כי אין מידע קונקרטי לגבי איום מיידי על העיר, אך למרות זאת ולמען שמירה על ביטחון התושבים והמבקרים, הנחה ראש העיר דוד אבן צור לבצע תרגולת ולפתוח את כל המקלטים ברחבי העיר. חשוב להדגיש, כי העירייה, באמצעות כל מערכי החירום ובשיתוף כוחות הביטחון, ערוכים לכל תרחיש. לצד פתיחת המקלטים, חשוב שכל אחת ואחד יידע מהו המרחב המוגן הקרוב ביותר וכן כיצד לפעול בזמן התרעה. עיריית קרית ים בוואטסאפ: 054-5632098.

הנחיה דומה יצאה גם מעיריית קרית מוצקין.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תושבים יקרים עכשיו אתם מבינים על מה אני מקבל משכורת עתק

    אני מסתכל בחדשות ונותן הוראה לסגני ראש העיר להיערך לפתיחת מקלטים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר