ההפסד למכבי תל אביב (צילום: ראובן כהן)
ההפסד למכבי תל אביב (צילום: ראובן כהן)

רק אירופה

אם מכבי חיפה רוצה להשתלט ולשנות את הכיוון של הכדורגל הישראלי יש לה רק מרחב אחד שבו היא יכולה להמציא את עצמה

פורסם בתאריך: 26.5.22 13:58

טכנוקרטית האליפות של מכבי חיפה. מאורגנת ויעילה. מחולקת לפי נושאים. מסודרת על מדפים. יעיל ומאורגן המאמן של מכבי חיפה. רואה את אשר לפניו, מאחוריו ומצדדיו. לא היית רוצה לשחק מחבואים עם המאמן של מכבי חיפה.

משעממת האליפות של מכבי חיפה. אבל גם משכנעת. מאוד-מאוד משכנעת. האליפות השנייה ברצף של מכבי חיפה. אפילו אפשר לומר קטלנית וחדה. ובאותה שורה מותר להדגיש שמדובר באליפות חלשה. למרות שכל אחד יודע שמדובר באליפות חזקה. נכון. כן. כן. זה פרפרזה.

האליפות של מכבי חיפה היא פרפרזה. ניסוח מחדש של משפט מקורי. או לפי התרגום המילולי מיוונית – דרך ביטוי נוספת. זה מה שזה האליפות של מכבי חיפה.

 

 

ולכן, רגע השיא של האליפות הזאת לא יכול להיות אחר מאשר ההפסד למכבי תל אביב. רגע מזוקק ותמציתי שמספר את הסיפור של האליפות, גם בשביל בן אדם שלא ראה משחק אחד של מכבי חיפה העונה ורק עשה בינג' של כל הגולים המאוד יפים ומרשימים, יש לומר.

מכבי חיפה לקחה שתי אליפויות, אבל המועדון לא השתלט על השיח של הכדורגל בישראל. אפילו לא ניסה. מכבי חיפה לקחה ממכבי תל אביב שחקנים וגם את דרך המחשבה. מכבי תל אביב זה יותר מנגנון מאשר מועדון. ואת זה מכבי חיפה ניסתה לחקות. הצליח לה.

ואז הפחד. האוהדים מבינים שאנחנו עדיין ביקום של מכבי תל אביב.

אליפות טהורה של מכבי חיפה חייבת לעבור דרך לוזרים גאוניים. שיכולים לקרוע ולפרק את מכבי תל אביב בלי בעיות. כי ככה זה. ואם מכבי חיפה רוצה להשתלט ולשנות את הכיוון של הכדורגל הישראלי יש לה רק מרחב אחד שבו היא יכולה להמציא את עצמה וקוראים לו אירופה.


לכל כתבות גיליון האליפות שלנו לחצו כאן >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר