השער הירוק נכבש (צילום: וניל צלמים)
השער הירוק נכבש (צילום: אסף פטוקה, וניל צלמים)

אליפות עם כוכבית

עכשיו לבכר ולצוות המנטליסטים שלו יש אחלה מוטיבטור כדי לדרבן את הבחורים לקראת אליפות שלישית

פורסם בתאריך: 26.5.22 13:59

"דבי דאונר" הוא שמה של דמות בתוכנית המערכונים האמריקנית SNL – אולי נתקלתם בפרצוף העקום שלה כגיף בוואטסאפ: זאת שתמיד מורידה, שבמשפט אחד מצליחה לבאס אפילו את האירוע הכי משמח.

אז למרות שתמיד אשאף להסתכל על חצי הכוס המלאה, אקח הפעם את תפקיד דבי, כי האליפות הזאת – יותר נכון, איך שנחגגה, בהפסד המביש מול מכבי תל אביב – השאירה לי טעם קצת מגעיל בפה.

כן. מכבי חיפה הייתה רמה מעל הליגה, הראתה דומיננטיות לאורך כל העונה ולקחה אליפות בצדק.

אבל לחגוג ככה? עם הפסד? בבית שלנו? ועוד ליריבה השנואה? לא מתאים, וזה לא הדנ"א של מכבי חיפה – אצלנו זה לא 'הישגים מעל הכל', את זה נשאיר לכל מיני שמעון מזרחים כאלה שעבורם כל האמצעים כשרים, העיקר שיהיה רשום שניצחנו.

 

 

אנחנו, לעומת זאת, תמיד אמרנו שמעדיפים תיקו 4:4 סוחף על פני ניצחון 1:0 קטן, זוכרים? הדנ"א של מכבי חיפה זה לנצח בקלאס: מזאהי, דרך רובן ופראליה ועד שרי, נכון? אז מה עכשיו נהיינו פתאום כאלה שנראים כמו פח זבל וחוגגים צבירת נקודות?

לכן, לי ולעוד כמה אוהדים חמצמצים היה קשה לחגוג. אבל אם בכל זאת כוס מלאה – עכשיו לבכר ולצוות המנטליסטים שלו יש אחלה מוטיבטור כדי לדרבן את הבחורים לקראת אליפות שלישית: "תראו מה אומרים עליכם, שלקחתם אליפות מגעילה, תראו את הדביל הזה שכותב ב'כלבו', איזה דאונר!".

יאללה, נראה אתכם סותמים לו ת'פה.


לכל כתבות גיליון האליפות שלנו לחצו כאן >>>


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר