תלמיד כיתה א' מנשר הסובל מתסמונת גנטית נדירה הפך לשוטר ליום אחד (צילום: דוברות עיריית נשר)
תלמיד כיתה א' מנשר הסובל מתסמונת גנטית נדירה הפך לשוטר ליום אחד (צילום: דוברות עיריית נשר)

מרגש: תלמיד כיתה א' מנשר הסובל מתסמונת גנטית נדירה הפך לשוטר ליום אחד

ביום שלישי בבוקר נכנסו שוטרים לבית הספר גלילות על מנת לבצע משימה מיוחדת: לשמח תלמיד כיתה א'. לעיני חבריו לכיתה, הוא לבש מדים מיוחדים שהותאמו במיוחד למידותיו ועלה ל"ניידת המשאלות" בדרכו לתחנת המשטרה ליום חווייתי ומיוחד

פורסם בתאריך: 12.11.21 00:25

הפרויקט הארצי של משטרת ישראל, "ניידת המשאלות", הגיע לנשר, כדי להגשים משאלה לתלמיד כיתה א' בבית הספר גלילות, הסובל מתסמונת גנטית נדירה וחולם להיות שוטר.

בבוקר יום שלישי, לקראת סוף הפסקת 10, נכנסו לבית הספר שוטרים על מנת לבצע משימה מיוחדת. השוטרים עלו לכיתה א-2 שם פגשו בתלמיד. לעיני חבריו לכיתה, הוא לבש מדים מיוחדים שהותאמו במיוחד למידותיו ועלה לניידת המשאלות בדרכו לתחנת נשר.

בכניסה לתחנת המשטרה חיכה לו סוס משטרתי, שהוביל אותו פנימה, כאשר מסביבו השוטרים והשוטרות מריעים לו. לאחר מכן, בעזרת חבלן משטרתי, הוא הפעיל את הרובוט המשטרתי, ודיבר בקשר עם ניידות השיטור העירוניות. לבסוף, קיבל התלמיד מסגן ראש העירייה ישי איבגי ומסגן מפקד תחנת המשטרה אופיר ברקוביץ דרגות ותעודת שוטר. היום המרגש המשיך בנמל חיפה, שם פגש התלמיד בצוות של השיטור הימי, שלקח אותו לשיט באחת מסירות המשטרה.

 

על ארגון היום המיוחד הזה, הייתה אחראית השוטרת הקהילתית אורית יוספן, שפגשה את הילד לראשונה במהלך הדרכה על בטיחות בדרכים בבית הספר, ושם, היא אומרת, "הוא נחרט בליבי". יוספן אספה תרומות מכל שוטרי תחנת נשר, ובכסף שנאסף נקנו לתלמיד שלל מתנות, אותן הוא קיבל בסוף היום המרגש.

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר