פארק הפסלים העירוני של נשר (הדמיה: באדיבות העירייה)
פארק הפסלים העירוני של נשר (הדמיה: באדיבות העירייה)

פארק הפסלים העירוני בנשר ייקרא ע"ש הנווט הנעדר רון ארד

מתוך ההחלטה שהתקבלה בוועדת השמות העירונית: "רון ארד הוא סמן עצוב למחיר שכל כך הרבה משפחות שילמו ומשלמות לקיומה של מדינת ישראל. הפצע הפתוח בדבר גורלו הלא ידוע קשה מנשוא. אנו, בעיר נשר, מבקשים להוקיר את שמו בקריאת פארק הפסלים העירוני על שמו"

פורסם בתאריך: 19.11.21 14:18

במלאות 35 שנה לנפילתו בשבי של רון ארד, פנה ראש עיריית נשר, רועי לוי, לאשת הנווט הנעדר, תמי ארד, בבקשה להוקיר את שמו של רון בעיר, וכך ללמד את הדור הצעיר על מורשתו. בוועדת השמות והסמלים העירונית, שהתכנסה השבוע, התקבלה ההחלטה, ומעתה ייקרא פארק הפסלים העירוני "פארק רון ארד".

רק בחודש שעבר הודיע ראש הממשלה, כי התבצע מבצע במדינת אויב, על ידי אנשי ארגון המוסד, שמטרתו לדלות מידע על מקום הימצאו של רון ארד. במקביל, תמי ארד הכריזה, כי היא מבקשת מהמדינה "לא לשלם מחיר" להחזרתו של רון, אם יתברר כי הוא איננו בין החיים. לדברי ארד, במבצע הנוכחי לא סיכנו חיי אדם.

 

מתוך ההחלטה שהתקבלה בוועדת השמות העירונית: "רון ארד הוא סמן עצוב למחיר שכל כך הרבה משפחות שילמו ומשלמות לקיומה של מדינת ישראל. הפצע הפתוח בדבר גורלו הלא ידוע קשה מנשוא. אנו, בעיר נשר, מבקשים להוקיר את שמו בקריאת פארק הפסלים העירוני על שמו ולשלב פעילויות חינוך בפארק, אשר ילמדו את הדור הצעיר אודות רון, אהבתו למדינה וההקרבה העצומה שחווה כל משפחת ארד".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר