הדמיית הפרויקט המתוכנן בנשר (הדמייה: גיורא גור אדריכלים)
הדמיית הפרויקט המתוכנן בנשר (הדמייה: גיורא גור אדריכלים)

פינוי-בינוי בנשר: 366 דירות בשלושה בניינים של כ-25 קומות

הפרויקט, שיתבצע ברחוב אברהם פרץ, יכלול כ-5000 מ"ר שטחי מסחר וצפי מחזור המכירות עומד על כ-580 מיליון ש"ח. את הפרויקט תוציא לפועל קבוצת תצפית נדל"ן. נתי כרמי, משנה למנכ"ל קבוצת תצפית: "העיר נשר נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה חזקה בהובלת ראש העיר. המיקום של נשר עצמה קוסם לקהל יעד של זוגות צעירים ומשפרי דיור מכל הערים הסובבות"

פורסם בתאריך: 5.12.21 10:02

קבוצת תצפית נדל"ן מודיעה כי תבנה ברחוב אברהם פרץ בנשר פרויקט פינוי בינוי מעורב שימושים בעיר נשר הכולל 366 יחידות דיור חדשות בשלושה בניינים בני כ-25 קומות, ו-5,000 מ"ר בשטחי מסחר. לדברי החברה, הצפי הוא למחזור מכירות בהיקף של כ-580  מיליון שקל. בימים אלו מגבשת החברה את התב"ע לאישור הוועדה המקומית לתכנון ובנייה מורדות הכרמל – נשר, שתכלול גם קרקע משלימה שתינתן לחברה על-ידי רשות מקרקעי ישראל בהתאם לתוכנית המתאר התומכת בנתינת קרקע משלימה במיקום זה.

תחילת הפרויקט עם הצטרפות 38 בעלי דירות שאליהם הצטרפו מאוחר יותר שני בניינים נוספים הכוללים 18 דירות. תמהיל הדירות החדשות בפרויקט יכלול דירות 3-5 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים עם נוף לכיוון הים והקריות. הפרויקט, כאמור, ממוקם בכניסה לנשר ברחוב אברהם פרץ כשמתחת ולפני הבניינים אין מבנים שמסתירים את הנוף, כך שלדברי החברה מובטח לדיירים נוף פתוח עם חזית לנמל חיפה ולים.

 

 

נתי כרמי, משנה למנכ"ל קבוצת תצפית: "העיר נשר נמצאת בתנופת פיתוח ובנייה חזקה בהובלת ראש העיר. המיקום של נשר עצמה – העיר הראשונה לפני הקריות וחיפה – קוסם לקהל יעד של זוגות צעירים ומשפרי דיור מכל הערים הסובבות. יחס פינוי בינוי של כ-1:6 יח"ד יאפשר את הגדלת ההיצע ביחס לביקוש מחד ושומר על כלכליות הפרויקט מאידך".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יורם

    העיר נשר התברכה בראש עיר צעיר, נמרץ ועובד. נשר רצה קדימה כאשר העירייה בחיפה ישנוניות, לא ערה לצרכים ובלי חזון להרבה שנים קדימה.
    נשר מרוויחה וחיפה מפסידה.
    משחקי פוליטיקה של אנשים קטנים מחסלים את חיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר