טקס חנוכת המבנה המחודש (צילום: דוברות עיריית נשר)
טקס חנוכת המבנה המחודש (צילום: דוברות עיריית נשר)

שר הרווחה חנך את המבנה המחודש של המחלקה לשירותים חברתיים בנשר

אתמול התקיים בנשר ביקור רשמי של שר הרווחה והביטחון החברתי, מאיר כהן, שהגיע לעיר לרגל חניכת המבנה המחודש של המחלקה לשירותים חברתיים. במסגרת הביקור השר ביקר במרכז נטעים, המרכז את כל המסגרות הטיפוליות בעיר ונועד עם המחלקה לטיפול בהתמכרויות שהוקמה לפני כשנתיים

פורסם בתאריך: 24.3.22 13:05

אתמול הגיע שר הרווחה מאיר כהן לביקור בנשר לטקס הפתיחה החגיגי של מבנה משרדי המחלקה לרווחה ששיפוצו הסתיים לפני מספר שבועות. את הביקור פתח השר בסיור במרכז "נטעים" בעיר, המרכז בתוכו מרכז לילדים עם מוגבלות, מרכז הורים ומרכז טיפול לילדים ומתבגרים שנותנים מענה למשפחות בעיר במגוון תחומים. את הסיור הוביל ראש העיר רועי לוי יחד עם המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק הרווחה והביטחון החברתי אדוה קאופמן, מנהל מחלקת רווחת וביטחון חברתי אופיר אבוחצירה ומנהלת מרכז נטעים שני בן ארי.

לאחר הסיור הגיעו השר, ראש העיר ושאר חברי הביקור לבניין המחלקה המחודש ששופץ בהשקעה משותפת של משרד הרווחה ועיריית נשר. רועי לוי ראש העיר ברך על ביקור השר ואמר "אני מודה מאוד לשר שהגיע לביקור החשוב הזה בעיר. זו הסבב השני של השר בתפקידו הנוכחי ולא בכדי, מדובר באדם אשר רגיש לצרכיהם של אנשים באשר הם ומשרד הרווחה והביטחון החברתי הוא המקום בו ניתן להשפיע. כוחה של קהילה לא נמדד בחוליה החזקה ביותר שלה אלה דווקא בזו הזקוקה לעזרה ובכוח שלנו כקהילה לעזור. נשר שלנו הולכת וגדלה, הקהילה כאן נשארת חזקה ותומכת, וכך גם ההשקעה של העירייה באלו שזקוקים לה".

 

 

שר הרווחה והביטחון החברתי מר מאיר כהן אמר: ״אני מודה לידידי ראש העיר רועי לוי על האירוח הנהדר, אנחנו כחברה נמדדים בראש ובראשונה ביחס שלנו לאוכלוסיות החלשות וזה בדיוק מה שעושה ראש העיר, התרשמתי מאוד מהיחס שלו לנושאי הרווחה לעובדי הרווחה ולעובדות והעובדים הסוציאליים בעיר דבר שנותן לו עוד נקודות זכות, אני מברך את העובדים על המשכן המחודש של המחלקה לשירותים חברתיים, אתם עושים עבודה נהדרת ועל כך מגיע לכם הערכה רבה. יחד נמשיך בשיתוף הפעולה לטובת התושבים של העיר ולמען רווחתם״.

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר