איילת שקד ורועי לוי (צילום: דוברות עיריית נשר)
איילת שקד ורועי לוי (צילום: דוברות עיריית נשר)

רועי לוי קיים פגישות עם שקד ומיכאלי על עתיד העיר

בפגישתו עם מיכאלי התבשר לוי כי לאחר עיכובים רבים קו המטרונית יחל את פעילותו עד לחודש ספטמבר. בפגישתו עם שקד העלה לוי את תקצוב יצירת אזורי חיץ למניעת התפשטות שריפות ולאשר את השתתפות העיר נשר בתוכנית "צוערים לשלטון המקומי"

פורסם בתאריך: 10.5.22 23:55

היום (שלישי) נפגש ראש העיר נשר, רועי לוי, עם שרת הפנים איילת שקד. בהמשך קיים פגישה גם עם שרת התחבורה מירב מיכאלי.

לוי ושקד קיימו פגישת עבודה בה השתתפו גם בכירי משרד הפנים ובכירי עיריית נשר שבמסגרתה נערכה סקירה לגבי העיר נשר – מאפיינים דמוגרפיים, תוכניות פיתוח, התחדשות עירונית וצרכים עירוניים. שקד ציינה כי היא מכירה בחשיבות השלטון המקומי ובמקום המרכזי אליו הוא מתפתח בתקופה האחרונה במיוחד לאור התפקוד בהתמודדות עם מגפת הקורונה.

לוי העלה את שיפור המענים לתושב במגוון השירותים, נוסף על כך נדון תקצוב יצירת אזורי החיץ, אשר מפרידים את הבתים מהשטח המיוער, וחשובים מאין כמותם בעת דליקות יער. לבסוף ביקש לאשר את השתתפות העיר נשר בתוכנית "צוערים לשלטון המקומי", תוכנית המיועדת לצעירים מהפריפריה אשר להם מוטיבציה רבה ליצור שינוי. התוכנית כוללת לימודים אקדמאיים עם השתלבות במגוון משרות בשלטון המקומי.

ראש העיר רועי לוי התייחס לפגישה: "זו זכות גדולה לעיר נשר לארח את השרה שקד לפגישת עבודה בנושאים שעל סדר היום העירוני. התרשמנו מההתמצאות בפרטים ומהמקצועיות של בכירי המשרד והעומדת בראשו. יש על מי לסמוך בממשלת ישראל".

 

כאמור, לוי נפגש במהלך היום גם עם שרת התחבורה, מירב מיכאלי. בפגישה דנו השניים בדרכים בהן ניתן להסדיר את עומסי התחבורה בעיר ולהעלות את רמת הבטיחות בדרכים, וכן על פתיחת מסוף תחבורה בעיר, דבר שאושר בתוכניות קודמות, אך לא יצא לפועל. לדברי עיריית נשר, מסוף תחבורה עירוני יוכל לאפשר הגברה של תדירות הקווים והוספת קווים שיחברו בין השכונות השונות בעיר.

לוי הדגיש בפגישתו על מיכאלי את נושא המטרונית וציין את העיכובים שתושבי העיר סבלו מהם, במטרה להביא לסיומו בהקדם האפשרי. הבשורה בנושא זה הגיע מצידה של השרה כשאמרה שקו המטרונית יחל את פעילותו עד לחודש ספטמבר. קו זה יצטרף למערך התחבורה הציבורית בעיר, יהווה נדבך נוסף בנגישות העירונית ויתמוך בצמיחה שלה בשנים הקרובות. הנתיב החדש יחבר את נשר לחיפה, ממחלף גשר פז ועד צומת יגור. מיקום התחנות בנקודות מרכזיות: עמק הכרמל, מתחם 4TECH, שכונת כלל, אזורי המסחר, התעסוקה הקאטנרי העירוני – גרייט שייפ.

ראש העיר אמר בתום הפגישה: "נמשיך לפעול למען תושבי נשר ולמען תחבורה איכותית יותר בעיר. היה לנו חשוב להעלות את הנושאים לטיפול בפני השרה ושמחנו למצוא אוזן קשבת בקרב השרה ונציגי משרדה, זה הוא לא ביקור נימוסין- אלא עבודה למען תושבי נשר. נשר היא המרכז של הצפון והמענה התחבורתי צריך להיות בהתאם. אנו נמשיך לקדם את נושא התחבורה לרווחת תושבי העיר, תוך הסתכלות קדימה לצרכים העתידיים של המטרופולין כולו".

מירב מיכאלי ורועי לוי (צילום: דוברות עיריית נשר)

מירב מיכאלי ורועי לוי (צילום: דוברות עיריית נשר)

 


 

 


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר