אופטיקה הזורע | צילום: שוקי פדן
אופטיקה הזורע | צילום: שוקי פדן

כשמדובר בראייה, תנו למומחים לטפל בכם!

רשת אופטיקה הזורע – המרכז למצוינות אופטית - בניהולה של רחל גבע-פדן, מציעה לכם את פתרון הראייה האישי הטוב ביותר, תוך שימת דגש על מצוינות, חדשנות טכנולוגית, איכות ושירות שבא מהלב

פורסם בתאריך: 5.11.21 16:54

"אני רואה לך בעיניים, רואה את הכל", שרה אתי אנקרי. משפט זה ליווה את האופטומטריסטית רחל גבע-פדן, בעלת רשת אופטיקה הזורע – המרכז למצוינות אופטית, כאשר חרתה על דגלה את השאיפה למצוינות, חדשנות, יצירתיות ומקצועיות בלתי מתפשרת.

היום, אחרי 27 שנים בתחום האופטיקה, היא גאה בהישגיה המרשימים, בארבעת הסניפים (בגרנד קניון, במרכז מסחרי איינשטיין, במרכז סגול שבבית החולים רמב"ם ובישי סנטר ברמת ישי) אותם היא מנהלת ביד רמה, וביכולת המופלאה שלה, כאשה, להיכנס לתחום שנוהל, בזמנו, על ידי גברים בלבד ולהטביע בו את חותמה.

בימים אלה ממש, היא אף מציבה את פניה בחזית, במסגרת קמפיין חדש של רשת אופטיקה הזורע, כאישה שמביטה לכולם בעיניים ומביאה איכות שאין שניה לה בתחום האופטיקה באזור.

גבע-פדן נולדה בקרית ים ג' והתגוררה עם אמה בבית סבה וסבתה. מאז ועד היום אמא שלה הייתה גיבורת ילדותה ומקור ההשראה שלה, כאישה שעבדה שעות רבות כדי לפרנס את בתה ומעולם לא ביקשה לעצמה דבר.

לתחום האופטומטריה הגיעה בעקבות קוצר ראייה ממנו סבלה מגיל צעיר ולאחר השירות הצבאי ביחידת המודיעין 8200, נרשמה ללימודי אופטומטריה.

לאורך השנים הציבה גבע פדן את הלקוחות במרכז ורבים מבין לקוחותיה הקבועים כבר הפכו משפחה. "יש משפחות שאני מטפלת בהן עוד מימיי כשכירה בשנת 1984 ועד היום".

לצדה של רחל כמנהל ושותף נמצא שוקי פדן, בעלה, רואה חשבון במקצועו. היא אמונה על הצד המקצועי והוא מתרכז בניהול הכלכלי. ביחד הם צוות מנצח ועבודתם המשותפת מלווה בפירגון, הפריה הדדית וראיית הנולד. רחל מתארת את שוקי כ"חדשני בשיטת החשיבה שלו וצופה מהלכים עתידיים. אני אחראית על רמת המיקרו וההקפדה על הפרטים הקטנים והוא על רמת המאקרו וניתוח השוק".

הבדיקות באופטיקה הזורע מתבצעות על ידי אופטומטריסטים  בעלי ותק וניסיון מוכח ובאמצעות מכשור מתקדם לבדיקת ראייה לצד שימוש בעדשות המתקדמות בעולם.

מה המיוחד בבדיקות הראייה שאתם מבצעים?

"האופטומטריסטים שלנו מבצעים בדיקות מקיפות, לומדים את צרכי הלקוח ואורח חייו ויודעים להתאים פתרונות ייחודיים לצרכיו. למשל, אנשים שיושבים שעות רבות מול מכשירים דיגיטליים ידווחו על גירוי בעיניים, עייפות, טשטוש בראייה ואפילו כאבי ראש וצוואר. לקוח שמספר לי על אחת מהבעיות הללו יקבל בדיקת ראייה במערכת eye genius, המשלבת למעלה מחמישים סוגי בדיקות בתהליך בדיקה אינטראקטיבי וקצר יחסית".

פתרונות הראייה הטובים ביותר. רחל גבע-פדן |צילום: יניר סלע:

פתרונות הראייה הטובים ביותר. רחל גבע-פדן | צילום: יניר סלע:

באילו מערכות מתקדמות נוספות אתם משתמשים?

"מערכת מתקדמת נוספת המשמשת לבדיקות ראייה היא מערכת ה – visual master, לבדיקת תפקודי ראייה דו-עיניים, הבודקת תיאום בין שתי העיניים ומאפשרת לאופטומטריסטים שלנו ליצור מרשמים מורכבים שתורמים לדיוק ולמיקוד הראייה.

מכשיר לבדיקת פונדוס – צילום דיגיטלי של קרקעית העין –מסייע בקבלת מידע לגבי מצב הרשתית, עצב הראייה וכלי הדם בעין.

מכשיר נוסף, שנשמע כאילו נלקח מסרט בדיוני כמעט, הוא מכשיר ה- uniku. מדובר במכשיר היחיד בעולם, הסוקר את תווי הפנים של הלקוח ומשלב אותם בתכנון העדשות.

וכן, לראשונה בעולם הלקוח בוחר מסגרת המיוצרת עבורו בהדפסת תלת ממד".

למה הכוונה בהדפסת תלת ממד?

"תחום הדפסת תלת הממד משנה לחלוטין את עולם האופטיקה ומביא אותנו למצב שבו אנחנו יכולים להציע פתרונות יצירתיים וייחודיים המותאמים אישית לכל לקוח, הן בתחום עיצוב המסגרות והן באופן עיצוב העדשות. גם במרשמי מולטיפוקל מורכבים אנו נעזרים בהדפסת תלת ממד, שמסייעת לנו ליצור מסגרת מותאמת אישית, המבטיחה נוחות מרבית ללקוח באופן מנח המסגרת על הפנים ובמעברים נוחים בין טווחים: רחוק, קרוב וטווח הביניים".

"עידן הדיגיטל", מוסיפה רחל, "הפך את טווח הביניים לחשוב ומשמעותי מאי פעם, כיוון שבעידן הדיגיטלי כולנו עובדים שעות ארוכות מול מסכי מחשב לסוגיהם. כלל המכשור המשוכלל נועד לאפשר לנו להתאים פתרונות ראייה מתקדמים ולאפשר לאנשים מעברים חלקים בין משימות הראייה השונות".

אז רחל גבע-פדן אכן "רואה את הכל", ותחת השם המחייב "המרכז למצוינות אופטית" היא פועלת במלוא המרץ להעניק ללקוחותיה את חוד החנית בכל הקשור למכשור ברמה הגבוהה ביותר.

כל אלה ועוד הפכו את רשת אופטיקה הזורע למרכז הגדול למולטיפוקל בצפון, המציע את פתרון הראייה האישי הטוב ביותר בהתאם ליכולותיו הכלכליות של כל לקוח ולקוחה, תוך שימת דגש על חוויית בדיקה ושירות.

בין אם אתם מחפשים מסגרות המותאמות אישית לתווי פניכם, נדרשים לפתרונות ראייה מורכבים וזקוקים לייעוץ מקצועי או פשוט רוצים שעדשות המשקפיים שאתם רוכשים יהיו מהפירמות הטובות ביותר, אופטיקה הזורע – המרכז למצוינות אופטית – היא הכתובת המדויקת עבורכם.

לפרטים:
חיפה, גרנד קניון, קומה א׳, טל׳. 04-8222519
רמת ישי, ישי סנטר, טל׳. 04-9530571
חיפה, בי״ח רמב״ם, מרכז סגול, טל׳. 04-8555090
חיפה, אינשטיין 129 , קומה ב׳ (בקרוב)

לאתר אופטיקה הזורע לחצו כאן


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר