יחס אישי, מקצועיות וסטייל. ערן אדלוביץ' | צילום: פרטי
יחס אישי, מקצועיות וסטייל. ערן אדלוביץ' | צילום: פרטי

אופטיקה בוטיק ששווה לכם להגיע אליה!

ערן אדלוביץ' אופטיק היא חנות אופטיקה מיוחדת בקרית מוצקין, בה תזכו ליחס אישי, אמין והכי מקצועי שיש. לפניכם סיפורי האישי

פורסם בתאריך: 5.11.21 17:02

שמי גלית, תושבת חיפה, בת 50, הסובלת מגיל צעיר מבעיית אסטיגמציה, המוכרת יותר בשם "צילינדר". זו בעיה שנוצרת עקב קימור בלתי שווה של הקרנית או העדשה בעין, מצב שבו המוקד המתקבל מורכב משתי נקודות שבירה של קרני האור, מה שגורם לראייה מטושטשת מרחוק ומקרוב.

מכיוון שהייתי נערה צעירה כשהתגלתה הבעיה והתביישתי להרכיב משקפיים, השנים חלפו וכשנוכחתי בהתדרדרות ראייתי, המספר עלה באופן משמעותי.

במשך שנים נדדתי מאופטומטריסט אחד למשנהו בחיפוש אחר המקום שייתן לי מענה ראוי, יידע להתאים לי משקפיים ועדשות מגע – כי אני משתמשת בשניהם – ובעיקר, חיפשתי את איש המקצוע שאוכל לסמוך על המקצועיות שלו ועל איכות מוצריו.

בתור משהי שגרה בחיפה, היה משהו בשיחה עם ערן אדלוביץ', בנועם ובהסבר המפורט שנתן לי בשיחת טלפון לא מחייבת, שגרם לי להניע את רכבי ולהגיע אליו לערן אדלוביץ' אופטיק, בקרית מוצקין.

כבר בכניסה אמרתי לעצמי שב'כזאת אופטיקה לא הייתי' – והייתי בהרבה. משהו באווירה החמה, בפרקט, בשטיח הפרוש מעליו, נתן לי תחושה ביתית. כשהרמתי את עיניי, פגשתי תצוגה מרשימה של מסגרות מיוחדות שרואים שנבחרו בקפידה, לכל מסגרת טוויסט מעניין, "כך שאין צורך להרחיק עוד עד תל אביב בשביל מסגרת מיוחדת", חשבתי לעצמי.

את פניי קיבל בסבר פנים נעים ערן אדלביץ', הבעלים, שהוא אופטומטריסט מוסמך משרד הבריאות ומשרד הרישוי והוא זה שמטפל באופן אישי בכל לקוח ולקוח, מבצע את הבדיקות, את התאמת עדשות הפרמיום מבית Nikon ו-ESSILOR ואחראי על הסטייל בהתאמת המסגרות.

ערן אדלוביץ' הוא דור שלישי למשפחה של אופטומטריסטים ואת המקום פתח לפני כארבע שנים. הוא בעל תואר ראשון מאוניברסיטת בר אילן ותואר של אורתופיסט, המקנה לו התמחות בילדים ופזילות, מאוניברסיטת תל אביב. עבר השתלמויות בחו"ל, בטורונטו – קנדה, פרנקפורט – גרמניה ועבד מספר שנים במחלקת עיניים בבית החולים "בני ציון".

אנחנו נכנסים לחדר הבדיקה וערן מסביר לי כי הוא בודק את כל הפרמטרים הקשורים לעין, למערכת העצבית והשרירית, לחדות הראיה ושבירת האור, ולמצבה הבריאותי באמצעות המכשיר המתקדם ביותר בעולם והיחידי בארץ כרגע, שנותן דיוק מירבי, כולל הדמיה בתלת ממד של העין, לחץ תוך עיני, מיפוי קרנית, בדיקת יובש העין ועכירות הקרנית. כך שבשילוב עדשות איכותיות אקבל את העדשות שהכי מדויקות לי. המכשיר מספק הדמיה מפורטת גם לעדשות מגע בכל סוגי המקרים כולל קרטוקונוס ולבטח גם לבעיה שלי במיקוד הראייה.

אני מתיישבת, בהתרגשות קלה – קשה לתאר מסע של לקוי ראיה, העדשות לא תמיד מתאימות, לא מתיישבות, לא מדויקות, צריך להחליף ולתקן מספר פעמים – והנה הגעתי למקום שמבטיח לי דיוק מירבי. תענוג.

המכשיר הכי מתקדם בארץ

אחרי בדיקה, לא ארוכה במיוחד ובטח שלא כואבת, אני מגלה דבר נפלא נוסף. אצל ערן אדלוביץ' אופטיק עושים שימוש בעדשות עם ציפוי מיוחד שחוסם את קרינת הטלפונים והמסכים – "האור הכחול" – מתאים לעיתונאית שאני, שמבלה שעות רבות, רבות מדי מול המסך. בהערת אגב, מספר לי ערן כי ישנן עדשות שמגבירות את חדות הראייה במקרים כמו קטרקט ובעיות רשתית שונות – שבגילי המתקדם נראה כי לא ירחק היום ואזדקק להן.

אחרי דיוק ומדידה, אנו עוברים להתאמת העדשה – יש גם פתרונות מולטיפוקל ולבעלי מספרים גבוהים, מעל מספר 5, יש עדשות דקות במיוחד. משם אנחנו פונים להתאמת מסגרת וערן בסבלנות מדהימה עוזר לי לבחור מה מתאים, מה פחות ובעיקר, מתחשב ביכולותיי הכלכליות.

מזווית עין אני קולטת תצוגה מושלמת של משקפי שמש איכותיים ממיטב המותגים, כולל קולקציה של משקפיים יפניות, הידועות באיכותן הגבוהה ובנוחותן המרבית.

כמובן שלא עמדתי בפיתוי והוספתי זוג חדש לסל הרכישות. לסיכום החוויה, רכשתי משקפיי ראייה עם מסגרת נוחה ומדהימה, ערן התאים לי עדשות מגע מיוחדות לצילינדר הגבוה שלי ואת משקפי השמש כבר הרכבתי ביציאה לחנייה.

לסיכום החוויה, מכיוון שאין לנו עוד זוג עיניים והעיניים הן אחד האיברים הכי חשובים בגוף, אתם חייבים להגיע לבדיקה בהקדם. תפגשו יחס אישי שאין לו מתחרים, יושרה וסטייל, קיבלתי הסבר מקיף לכל שאלה, וכמובן, המחירים הוגנים. הבנתי מדוע אומרים שלערן אדלוביץ' אופטיק מגיעים מכל הארץ, האיש מעורר השראה, מקצועי ואמין. הרגשתי שמצאתי בדיוק את אופטיקת הבוטיק שחיפשתי. ממליצה בחום.

ערן אדלוביץ' אופטיק: אהרון 36, קריית מוצקין, 04-8777716


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר