זיגי שאול סניף גרנד קניון | צילום: דר שאול
זיגי שאול סניף גרנד קניון | צילום: דר שאול

מוניטין של מעל 60 שנים מדבר בעד עצמו

חוש הראייה הוא אחד הדומיננטיים מבין החושים והעין שלנו היא איבר רגיש ומורכב. מתי מבצעים בדיקת ראייה? מהם הסממנים לראייה ירודה? ואיך יודעים שבחרנו את האופטומטריסט המתאים לנו? לפניכם הפרטים

פורסם בתאריך: 5.11.21 17:26

מי לא מכיר את השם "זיגי שאול"? מוסד האופטיקה הוותיק ובין הראשונים בעיר חיפה, הממוקם משנת 1957 ועד היום במרכז הכרמל? כולנו מכירים את השם וכאשר מתעוררת בעיה בראייה אנחנו יודעים בדיוק לאן לפנות.

ברבות השנים, הצטרפו לסניף הוותיק סניפים נוספים בקניון חיפה, עופר גרנד קניון וסינמול לב המפרץ, בהם יחכו לכם עם חיוך בני משפחת שאול וצוות עובדים מן השורה הראשונה בתחום. כל סניף מאובזר בטכנולוגיה חדשנית ובמכשור החדיש לביצוע בדיקת ראייה אופטימלית.

אבי המשפחה, זיגי שאול, בכלל חלם להיות מוזיקאי, הוא נגן מחונן, בצעירותו כיכב בהרכב הג'אז "זיגי והנערים" – להקה שהופיעה באירועים ועדיין חרותה בליבו החוויה המעצימה בה ניצח על תזמורת חיל הים.

היום, כשהוא נושק לגיל 90, הוא עדיין מנגן ומקפיד לשמור במשרדו על הכרמל עשרות דיסקים של אומני הג'אז האהובים עליו.

לצד הנגינה, בחר זיגי שאול להמשיך את המסורת המשפחתית. אביו, אריה שאול, היה אופטומטריסט וכך מצא את עצמו בשנת 1954 בדרך ללימודי אופטומטריה במכללה נחשבת בפילדלפיה, ארה"ב. "כדי להינשא לשושנה, בחירת לבי, היה עליי ללמוד מקצוע מרוויח, אבי שלח אותי ללמוד את המקצוע במכללה שנחשבה הכי טובה בארצות הברית".

כששב לארץ פתח את החנות הראשונה יחד עם אביו אריה ואשתו שושנה ז"ל – "המכון לאופטיקה – זיגי שאול" ומאז חרת על דגלו "אמינות, רצינות, מקצועיות וניסיון".

מהר מאוד הפכה החנות שם דבר וזיגי קנה לו שם באיכות בלתי מתפרשת, בשירות שבא מהלב, וקהל לקוחותיו העצום מלווה אותו עד היום מכל מקום בעולם וחוזר עם הילדים, הנכדים ואף הנינים.

הלקוח הוא בן משפחה

לימים הצטרפו לעסק כל בני המשפחה. הבנים רמי, עדי ודני ואף בת הזקונים מיכל. כולם מעורבים בניהול הסניפים ואחזקתם. דני מומחה במולטיפוקל, זיגי מומחה בהתאמת עדשות מגע להורדת מספר ללא הצורך בניתוח לייזר, עדי שאול מומחה בראייה ירודה ושניהם מומחים בתיקון פזילה אצל ילדים ומבוגרים.

רמי שאול משמש כמנכ"ל הרשת וידוע ביחסיו המצוינים עם הלקוחות והעובדים ומיכל אחראית על בחירת המסגרות והמותגים. "כולם בעסק המשפחתי יחד, זה מחמם לי את הלב וזה סוד ההצלחה שלנו. כל לקוח מקבל יחס של בן משפחה וחשוב לנו שלקוחותינו ייצאו מחויכים ויידעו שקיבלו את התמורה הכי טובה שיש בעבור כספם", אומר זיגי.

בכל סניף ברשת תוכלו ליהנות משירות סטיילינג מותאם אישית לצד בדיקה מעמיקה ומקיפה לכל סוגי בעיות הראיה. הבדיקות מתבצעות באחד מחדרי הבדיקה המתקדמים של הרשת תוך הקשבה לצרכי הלקוח ומבצעים התאמות משקפיים ועדשות מגע לשלל צרכים. "לא מעט בוחרים להרכיב עדשות מגע בשל התכונה הבולטת שלהן – הן בלתי נראות", מוסיף זיגי, "להבדיל ממשקפי ראייה, הליך ההרכבה שלהן מעט מורכב יותר אך בדיוק בגלל זה תוכלו ליהנות מצוות שיידע להתאים את עדשות המגע לצרכים שלכם וכן, תלמדו כיצד להרכיב, להסיר ולטפל בעדשות המגע ללא עלות נוספת".

בכל סניף ברשת, מעבדה לליטוש עדשות ומלאי גדול של עדשות, המאפשר את הכנת רוב זוגות המשקפיים במקום.

הרשת עובדת עם קופות החולים מכבי וכללית כך שגם תזכו להנחות משמעותיות בהתאם להסדרים המקובלים מול הקופה.

אם אתם מרגישים בעיה בראייה, או מעוניינים בבדיקה שגרתית, היכנסו עוד היום לאחד מסניפי זיגי שאול ותצאו מחויכים.

לפרטים:

מרכז הכרמל – שד' הנשיא 135 – טל. 04-8384752

קניון סינימול לב המפרץ – טל. 04-8416997

קניון חיפה –  טל. 04-8502121

גרנד קניון – טל. 04-8121010

לאתר זיגי שאול לחצו כאן


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. דניאל זיגפריד קאהן

    יצא לי להכיר את זיגי שאול באופן אישי אדם ישר הגון ומיוחד מוותיקי האופטיקאים בחיפה וסוחר ותיק.מאחל לו בריאות טובה ואריכות ימים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר