בוחרת מסגרות בייבוא אישי. אילנה גולרקנסקי
בוחרת מסגרות בייבוא אישי. אילנה גולרקנסקי

אופטיקה ניו ויז'ן: כשרפואה ואופטיקה נפגשים

האופטומטריסטית אילנה גולרקנסקי מספרת על מרפאת בוטיק המשלבת רפואת עיניים ואופטומטריה תחת קורת גג אחת. "מקצועיות, איכות וחדשנות הן שם המשחק"

פורסם בתאריך: 5.11.21 17:44

העיניים שלנו הן אחד האיברים החיוניים בגופנו. לא סתם קבע המחוקק כי עיוורון משמעותו 100 אחוזי נכות. משרד הבריאות ממליץ על בדיקת עיניים תקופתית אחת לשנה מגיל 40 ואחת לחצי שנה למרכיבי המשקפיים. הבעיה המרכזית היא שרובנו לא מקדישים תשומת לב לבריאות העין, לא ניגשים לבדיקות בזמן ולא מטפלים כראוי במה שדורש טיפול. זה מצריך מאיתנו לקבוע תור אצל רופא העיניים, אחר כך לאופטומטריסט ומכיוון שכולנו בעלי אופי דחייני, אנחנו מגיעים לזה כשהנזק הופך גדול יותר.

אילנה גולרקנסקי, בעלת אופטיקה ניו ויז'ן, מספרת לנו על מקום ייחודי אשר נותן מענה מקיף לבעיות העין, שקרוב לוודאי יגרום לנו לטפל בעצמנו בנוחות ובזמינות מרבית.

"אופטיקה ניו ויז'ן היא המקום היחיד בחיפה שזיהה את הצורך במתן מענה רפואי משולב לבריאות העין ובשני הסניפים שלנו בעיר חיפה, הקיימים משנת 2004 (ברחוב חניתה, נווה שאנן ואוסקר שינדלר, סביוני דניה) יש מרפאת עיניים לצד מכון אופטיקה מקצועי, כך שקהל הלקוחות מגיע לבדיקת רופא תקופתית או בהתאם לצורך, ממשיך לבדיקת אופטומטריסט להתאמת משקפיים, עדשות מגע, או כל אמצעי אחר, חוסך כך זמן יקר וזוכה לטיפול איכותי שכולל סל שירותים מגוון במיוחד".

באופטיקה ניו ויז'ן יושבות ד"ר ויינשל עדה רופאת עיניים בעלת ניסיון רב שנים בתחום, ואילנה גולרקנסקי, אופטומטריסטית בוגרת אוניברסיטת בר אילן, לצידן אופטומטריסט נוסף והשילוב הזה הופך את ניו ויז'ן למרפאת בוטיק, שמטפלת בלקוחות מגיל אפס והלאה.

אילו טיפולים מיוחדים אתם מבצעים?

"יש לנו טיפולים להאטת קוצר ראייה בעדשות מגע, אנחנו מתמחים בהתאמת מולטיפוקל – עדשות רב מוקדיות, המעניקות פתרון נוח לכל מי שזקוק למשקפיים הן לראייה מרחוק והן לקריאה. כדי להבטיח התאמה נכונה והסתגלות מהירה, יש צורך במומחיות, בידע מקצועי ובניסיון רב שנים. אנחנו מתאימים עדשות מגע מיוחדות לחולי קרטוקונוס, עוסקים בבעיות של ראייה ירודה לאנשים שהמשקפיים כבר לא עוזרות להם.

באמצעות מכשור חדשני אנחנו מאבחנים בעיות בקרנית ומבצעים מיפוי קרנית. אצלנו מתאימים לכל אחד את המשקפיים המדויקים לו".

איך משתלבת רפואת העיניים?

"התחנה הראשונה היא אצל הרופאה, הרופאה בודקת אם אין בעיה רפואית שמצריכה התערבות. ממשיכים ישר אליי לאבחון ולתיקון בעיות אופטיות. זה שילוב נוח במיוחד".

אילנה גולרקנסקי עברה לאורך השנים הכשרות מקצועיות נוספות בהתאמת מולטיפוקל ועדשות מגע ומקפידה להתעדכן בכל החידושים, זאת לצד חיבתה הגדולה לאופנה.

"אני אוהבת אופנה ובוחרת את המסגרות הראייה והשמש בעצמי, בייבוא אישי, כך שהמסגרות מאוד מיוחדות, לא רואים אותן בכל מקום. תפגשו אצלי מסגרות של גוצ'י, כריסטיאן דיור, סלין, קלוראה, קנזו ועוד, בטווח מחירים רחב".

אופטיקה ניו ויז'ן משתייכת לרשת "מכבי ממבט ראשון", קרי, ילדים שמבוטחים ב'מכבי זהב' ו'מכבי שלי' זכאים למשקפיים בחינם עד עלות של 600 שקלים, ומבוטחי 'מכבי שלי' מגיל 18 זכאים להנחה בת 50 אחוז ועד 1019 שקלים. עובדי משרד הביטחון זוכים בניו ויז'ן לסבסוד כמעט מלא. זכאי המבקש לקבל משקפיים פונה לרופא המחוזי בבקשה לאשר את זכאותו.

אילו טיפים יש לך עבורנו?

"אני פונה להורים: חשוב להקפיד על בדיקת עיניים לילדים שמרכיבים משקפיים או עדשות מגע פעם בחצי שנה ולכאלה שלא – פעם בשנה, במיוחד בדור של ימנו שמבלה זמן רב מול המסכים. בנוסף, אני מציעה להימנע מרכישת משקפי קריאה מוכנות ב"סופר", יש לבצע התאמה נכונה ולא רק של המספר,

וכן, מומלץ להרכיב משקפי שמש בכל עונות השנה ולוודא כי עדשות המשקפיים מעניקות הגנה מפני קרני השמש  UVAו- UVB.

באופן כללי, כל מה שקשור לבריאות העין חשוב שיתבצע אצל אופטומטריסט מומחה כדי למנוע מצבים של עייפות, כאבי ראש, חוסר נוחות".

העיצוב באופטיקה ניו ויז'ן חדשני, המכשור מתקדם והיחס מצוין.

"השירות שלנו אישי, אנחנו דוברי רוסית ואנגלית באופן שוטף, היחס אדיב ואנו מבצעים מעקב אחרי כל לקוח, מזכירים לו להגיע לבדיקה תקופתית, מבצעים תיקונים במקום ונותנים את המיטב כדי שהלקוח ייצא מרוצה".

לפרטים: רחוב חניתה 40 א', נווה שאנן, אוסקר שינדלר 7, סביוני דניה. טל. 86484748 – 04


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר