אופטיקלאב | צילום: עצמי
אופטיקלאב | צילום: עצמי

מועדון האופטיקה Opticlub: רואים אותך אחרת

ויסאם רמדאן המנהל והבעלים של חנות האופטיקה אופטיקלאב מזמין אתכם להגיע ולהתרשם ממקום שנותן שירות אישי ומקצועי, בזמינות מרבית ובמחירים שווים לכל כיס

פורסם בתאריך: 5.11.21 18:02

אופטיקלאב היא חנות משקפיים שנותנת לעיניים שלכם לראות טוב יותר, עם שירות מקצועי באווירה משפחתית.

החנות ממשיכה לחדש ולהתחדש, תמיד בגובה העיניים ועם היד על הדופק. מסגרות המשקפיים אופנתיות והשירות מתמקצע בשירות אישי.

אין צירופי מקרים, כך שבהחלט אפשר לומר שמרחוב הנביאים בחיפה מגיעה הבשורה מאופטיקלאב, חנות משקפיים, ששוכנת לה שם כבר מעל עשר שנים, ומשפרת את איכות הראייה של תושבי חיפה – ילדים ומבוגרים כאחד,  מעמידה לרשותם ניסיון אופטי של 25 שנה בתחום.

חנות האופטיקה הוותיקה מנוהלת על-ידי ויסאם רמדאן, אופטומטריסט מורשה מטעם משרד הבריאות, ואשתו אלזה, אופטיקאית מוסמכת – שניהם בעלי עשרות שנות ניסיון בתחום. לצידם צוות אדיב ומנוסה, שילווה אתכם צעד צעד ויעניק ייעוץ והכוונה לגבי פתרונות הראייה המתאימים לכם.

בנוסף לבדיקות ראייה מתקדמות לכל מטרה, מציעה החנות מגוון ענק של עדשות מגע, משקפי שמש ומשקפי ראייה בטווח רחב של מחירים. תוכלו למצוא במקום משקפיים מעוצבים של המותגים המובילים בעולם, כולל: קלווין קליין, הוגו בוס, מרק ג'ייקובס, ג'ימי צ'ו ועוד.

ויסאם רמדאן המנהל והמפעיל הבלעדי של החנות מביא איתו ניסיון של 25 שנה בתחום. מתוכן זו השנה העשירית כעצמאי.

"הגעתי לתחום כי הוא משלב מקצוע פארא רפואי המשלב בין בריאות ומסחר בנושא העיניים", הוא מספר.

מה משך אותך דווקא לעיניים?

"מספרים לי במשפחה שכילד קטן אהבתי עיניים וכל מה שקשור בעיניים. רציתי לעסוק בתחום הזה. התחלתי ללמוד ב-92. ב-96 קיבלתי רישיון ממשרד הבריאות, ואני חבר מועצת האופטומטריסטים. במשך השנים הייתי שכיר, ניהלתי  חנויות אופטיקה בהרבה רשתות, כך שכבעל עסק עצמאי אני מביא את הניסיון הרב שלי בעבודה ברשתות, כשאני יודע מה היתרונות ומה החסרונות בכל חנות. ידעתי לשפר את הצד המסחרי ולזקק אותו לעסק פרטי עם שירות אישי".

עסק פרטי עם שירות אישי

ואכן ויסאם רמדאן לא מרפה מהבייבי שלו, חנות האופטיקה שהיא כאור בקצה המנהרה להרבה מאוד לקוחות קבועים. הוא שם בכל שעה, בהתאם לשעות הפעילות של החנות, ואשתו לצידו לשעות אחדות בלבד.

ויסאם רמדאן עורך את הבדיקה, את ההתאמה, את התמחור, שמותאם באופן פרטי וייחודי לכל מי שזקוק למשקפיים וגם למעוטי היכולת.

אכן באופטיקלאב רואים אותך אחרת, גם מבחינת היחס הניתן לך והמבט החם והעוטף, וגם מבחינת התוצאה שמראה לך עולם חדש.

אחד הסיפורים שכבר הפכו לאגדה בעיר הוא על איך בזכות הזמינות המופלאה שלו הציל את עיניה של לקוחה, שהתקשרה אליו באמצע הלילה כאשר עדשת מגע נקרעה ונתקעה לה בעין, והוא בשעה לא שעה, קיבל אותה בקליניקה והציל לה את הראייה. והיא לא היחידה: "מומלץ ביותר. כל המשפחה שלנו והחברים נבדקים וקונים רק באופטיקלאב. ויסאם מקצועי ביותר, נעים ונותן שירות מעולה. פשוט תענוג", כותבת אחת הלקוחות במשוב לשירות של ויסאם.

"חיפשתי עדשות חדשות למשקפיים שלי בגלל שהישנות נשרטו כליל. זמינות לוואטסאפ נהדרת, הזמנה מהירה ומחיר טוב. במיוחד התפלאתי מהאפשרות להזמין עדשות של חברה שבעל העסק לא מכיר בכלל", מספרת לקוחה אחרת.

"שירות מעולה, מחירים טובים. ויסאם רמדאן בעל עין חדה ומתאים לך זוג במהירות", אומר אחר. מסתבר שאין מצב שלא תמצאו את ויסאם רמדאן עם עין פקוחה ומלווה אותך הרבה אחרי הקנייה.

על כן נוהרים לחנות המונים ששומעים מפה לאוזן על איש העיניים, שלא מתחשב במחירים או בשנת אחריות ומציע שפע של הטבות והפתעות ללקוחות הקבועים ומחירים שלא תמצאו באף חנות.

איך אתם מתעדכנים בתחום האופנה?

"אנחנו מבקרים בתערוכות של אופטיקה פעמיים בשנה. פעם בארץ ופעם בשנה בחו"ל, וזה נותן לנו להיות מעודכנים בתחום האופנה הן מבחינת משקפי שמש ומשקפי ראייה שבהם התחלופה גדולה".

אילו בדיקות אתה מבצע?

"בדיקות ראייה לילדים – בעיקר לילדים בגיל 5 ומעלה, הכוללות בדיקת ראייה דו-עינית, המסייעת לגלות בעיות מיקוד, פזילה וכפילות ראייה. בדיקה ממוצעת אורכת כ-20 דקות, כשהתוצאות מתקבלות במקום. בהתאם לממצאים מוצעים פתרונות שונים כמו עדשות, ובמידת הצורך מופנה הילד לרופא עיניים מומחה לילדים באזור חיפה. כמו כן, הורי הילד מקבלים ייעוץ והדרכה לגבי המשך טיפול.

בדיקות ראייה למבוגרים – קשיים בראייה בקרב מבוגרים נוצרים לעיתים כתוצאה ממחלות שונות, ולא רק כתוצאה משינוי במספר. בהתאם לממצאים שמתקבלים לאחר בדיקות הראייה, מציע צוות אופטיקלאב את הפתרונות הראויים והיעילים ביותר.

בדיקות ראייה לרישיון נהיגה וחידוש רישיון – שדה הראייה צריך להיות תקין וללא כפל ראייה. לפי דרישת משרד הרישוי, נהגים בעלי רישיון מדרגה B ומעלה נדרשים לחדות ראייה של 6/12 לפחות בכל עין בנפרד.

פתרונות ראייה לעובדי משרדעבודה בסביבה משרדית ממוחשבת מצריכה לעיתים שימוש בעדשות ייעודיות, המשפרות את איכות הראייה בעבודה מול מחשב.

עדשות מגע – אופטיקלאב משווקת מגוון עדשות מגע איכותיות – רכות, קשות, קבועות וזמניות מתוצרת חברות ידועות בתחום, כגון DISPO מאנגליה ו-FOCUS מארצות הברית. ההיצע כולל עדשות מגע יומיות שזורקים בסוף כל יום, ועדשות מגע רב-פעמיות שיש להחליף מדי חודש. כמו כן, מציעה החנות מבצעים מיוחדים למי שרוכש עדשות בכמות שנתית".

אל תיפלו "ברשת" – זה הטיפ העיקרי שויסאם רמדאן נותן לסיום, כמי שיודע ומכיר את החסרונות שברשתות גדולות ומזמין אתכם לבוא ולהתרשם בעצמכם.

טלפון ראשי: 072-3258595, טלפון: 04-8600863

דוא"ל: [email protected]

כתובת: הנביאים 2, חיפה

לאתר אופטיקלאב 


תוכן שיווקי


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר