כנגד ארבעה בנים דברה ההריונית
כנגד ארבעה בנים דברה ההריונית

הגדה של היריונית

פורסם בתאריך: 6.4.18 19:56

בערך חודש אחרי הלידה עם לביא הקפידו חברים, בני משפחה וגם זרים לשאול, להעיר, להאיר ובעיקר להיות חסרי טקט באשר לדיאטה. היו גם כאלה שהגדילו ואמרו “למה דיאטה? כנסי שוב להיריון ותסיימי עם זה”.

מספר ההמלצות המטומטמות, העצות הגרועות, היציאות שלא במקום ומשחקי הניחוש אם זה היריון חדש או שהבטן עדיין לא השתטחה היה עצום. נכון, ההיריון היה תקופה מדהימה, זהרתי מבחוץ וגם מבפנים, לא הייתי צריכה להכניס את הבטן או לעשות דאק פייס למצלמה בשביל לצאת רזה יותר, והעצבים שלי תמיד היו לגיטימיים. לא פחדתי להצהיר שאני לא פרה אלא פרה קדושה.

מאז חלפו קצת יותר משנתיים, ובלי תכנון מקדים מצאתי את עצמי עם מקלון שהראה סימן חיובי. אני שוב בהריון. אז רגע אחרי ליל הסדר ושנייה לפני שכולם חוזרים לשגרה (כלומר להתערב בחיים של אחרים), החלטתי גם אני לעשות לכם קצת סדר שאולי יחסוך לבנות המין ההיריוני הרבה עצבים ותסכול. אז קבלו קטע מתוך ההגדה של הדס: כנגד ארבעה בנים דיברה ההיריונית – חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול (אם כי בסדר קצת אחר).

רשע מה הוא אומר? יש לך בת, נכון? כי כשיש בן בבטן האמא זוהרת ויפה, וכשיש בת היא לוקחת את כל היופי. שוב בן? לא נורא. מילא הבטן, אבל למה התחת? את לא רוצה לדעת את מין העובר? מה, לא הבנת לפי הבטן שזה בן? היריון זה לא מחלה, היריון זה לא מחלה, היריון זה לא מחלה. רגוע לך בבטן? זה סימן שהוא ייצא ערס. גם השני מאריק? הרבה מתגרשים אחרי השני. אז מה אם אמרו שזה בן, היום אין לדעת. אל תתלהבי, עד שאת לא יולדת את לא יודעת מה יהיה. יש נשים שסובלות יותר ממך ולא מתלוננות. את צריכה לאכול בשביל שניים, לא חמישה. אולי הפעם יצליח לך. עכשיו את סובלת? חכי לאוגוסט.

תם מה הוא אומר? אהה, אז בגלל זה התחתנתם. וואי, בקושי זיהיתי אותך. מוזר, זו לא בטן היריונית. מקווה שאת היופי הוא ייקח מאבא. שלא ייצא לך תינוק שמן מדי. זו בטן של גזים. זה ההיריון האחרון שלך, נכון? הצרבות זה בטח פסיכולוגי. את בהיריון? וואלה לא השתנית. זה מהטפשת היריון. שני בנים? נדפקת. עזבי את המצות, גם ככה את כל היום עם עצירות.

שאינו יודע לשאול מה הוא אומר? עוד פעם? לא נמאס לך? לא היית אמורה ללדת כבר? את באמת מאמינה בשטויות האלה של “בשעה טובה”? למה לקח לך כל כך הרבה זמן? קשה לך? שמעת מה קורה בלידה? ואחרי? ובגיל העשרה? וצבא? מצבך הכלכלי בכלל מאפשר עוד ילד? את בטוחה שתעמדי בזה? להיות אמא לשניים זה אחרת. את לא הולכת לעשות עוד מסיבת ברית ענקית, נכון? בהיריון מההזוי הזה עם הרסטות?

חכם מה הוא אומר? את צודקת!

אז בפעם הבאה שבה תפגשו היריונית ברחוב, באוטובוס או בקניון, אל תגידו את כל מה שחשבתם לומר לה. במקום זה היא תשמח לשמוע מכם משפטים כמו את יכולה לעקוף אותי בתור או אני אסחב לך את הדברים. אתם גם יכולים לדרוש מהעירייה או מבעלי הקניונים להסדיר חניה מיוחדת לנשים בהיריון. נסו אתם להיכנס לאוטו או לצאת ממנו עם בטן ענקית כשהמרחק מהרכב הצמוד הוא בקושי 30 ס”מ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר