שלומי אביהוא (צילום: באדיבות רימקס)
שלומי אביהוא (צילום: באדיבות רימקס)

"אנחנו מגשימים חלומות למשפחות"

"הלקוח החיפאי רוצה לקבל את המוצר הכי טוב, עם הנוף הכי יפה, עם נגישות וחנייה צמודה, בבניין שיעמוד בתקן לרעידות אדמה, במחיר הזול ביותר" • בית פתוח עם שלומי אביהוא, מקבוצת אביהוא, נדל"ן בראייה רחבה

פורסם בתאריך: 13.1.22 13:47

רזומה: אני 20 שנה בענף. המשרד שלנו הוא משרד בוטיק, ההתמחות שלנו היא במכירה ורכישה של דירות יוקרה ופרויקטים על רכס הכרמל. אנחנו עושים את זה בצורה מאוד מקצועית, יש לנו חוג לקוחות מאוד רחב שרוכש מאיתנו דירות מאוד יקרות.

כמה עובדים במשרד? אנחנו חמישה עובדים.

מוטו: אנחנו באמת נותנים שירות על הצד הטוב ביותר. אנחנו מגשימים את החלומות של המשפחות שמשדרגות דיור בכרמל. מטרתנו היא להפוך את כל הנושא של רכישת דירה לחוויה ולא למשהו שהוא סיוט או בלתי אפשרי. זה באמת עובד לנו, ואנחנו מצליחים לעשות את זה בצורה מצוינת.

מה הן ההעדפות של הלקוח החיפאי? לקבל את המוצר הכי טוב, עם הנוף הכי יפה, עם נגישות וחנייה צמודה, בבניין שיעמוד בתקן לרעידות אדמה, במחיר הזול ביותר. למעשה, זה כל מה שכולם רוצים.

מה עדיף? קרוב לים או על הרכס? החיפאים מעדיפים להיות על הרכס, במקום שקט ובמרחק הליכה מהציר המרכזי. אבל יש גם שינוי מגמה בשנתיים-שלוש האחרונות לגבי הקרבה לים. אנשים כן מחפשים לגור למטה, לאור התפתחות השכונות בסמי עופר וברמת הנשיא. אנחנו כן רואים נהירה של משפחות צעירות לפרויקטים החדשים שקמו על קו החוף. הכל נגיש להם שם. יש להם מרכזי קניות, הם קרובים למנהרות, לעיר התחתית ולמרכז הכרמל. די רואים עלייה בביקוש בשכונות האלו, והן התייקרו ברמה רצינית.

באיזו שכונה הכי קשה למכור, או שבמחיר הנכון הכל יימכר? בסופו של יום, נדל"ן נמכר במחיר הנכון, אבל הכל תלוי באזור, כמובן. באזורי הביקוש הרבה יותר קל למכור. אבל כשהמוצר הוא במחיר הנכון, הכל נמכר.

דירה למכור או לקנות אפשר לבד. למה חשוב לשכור שירותי מתווך? אני תמיד אומר שאיש מקצוע שיודע באמת מה הוא עושה ומתמחה במה שהוא עושה, נמנע ממקסימום טעויות שאדם פרטי יעשה לבדו. הוא הרי לא מבין שהוא חשוף להמון טעויות, וטעויות עולות המון כסף. הוא חושב שהוא עושה נכון, הוא לא מודע לטעויות, ולמעשה הוא לא חוסך כסף, אלא משלם הרבה יותר. איש מקצוע, שיודע איך מנהלים סיטואציות של רכישה ומכירה, נמנע מהטעויות האלו וחוסך ללקוח לא מעט כסף, זמן וידע. בסופו של דבר לנו יש את הידע. כמובן, שיש לנו את הקאדר והדאטה של חוג הלקוחות שלנו, זה משהו שלא יהיה לאדם פרטי לעולם, כי זה לא המקצוע שלו.

מתחרים: בכל תחום יש את המקצוענים, יש את הטובים ויש את החאפרים. אני בדעה שמי שהוא מקצוען אמיתי ויודע לבדל את עצמו משאר השוק, זה ניכר ובולט. מי שלא נמצא במשחק כמו שצריך, זה גם ניכר ובולט. ללקוחות יש טביעת עין, והם יודעים עם מי לעבוד ועם מי לא. יש מקום לכולם ומי שרוצה להיכנס לתחום שיידע מה שהוא עושה, כדי שהשם שלנו יהיה מצוין.

 

 

כסף: זה לא הדבר הכי חשוב, אבל כן, זה מוטיב שהוא מהותי בתחום הזה. מי שיגיד לך שהוא לא אוהב לעשות כסף הוא שקרן, אבל כשאתה נותן את השירות, כשיש לך סיפוק ואתה מצליח לעשות את מה שאתה עושה על הצד הטוב ביותר ואתה גם מתוגמל, זה השילוב המנצח. כי בסוף, המהות היא לגרום לאנשים להגשים להם את החלום ולעבור לבית שהם חלמו עליו.

מכונית: ג'יפ ריינג' רובר.

עסקה שלא תישכח: מכרתי בית פרטי ב-13 מיליון שקלים לפני כמה שנים בחיפה. זו הייתה עסקה מאוד מורכבת ומאוד מעניינת. זה בית פרטי בכרמל, אבל לא אסגיר את הכתובת.

לקוח מיוחד במינו או לקוח שהוא סלב: היו לי כמה, אבל מעדיף לשמור על פרטיותם.

ההזדמנויות של חיפה: בלי סוף. הזדמנויות קיימות בכל מקום, בכל אזור, רק צריך לדעת לנצל אותן, לסנן ולגעת בדברים הנכונים. שכונות החוף – נווה דוד, שפרינצק – הולכות להתרומם בעשור הקרוב. האזור הזה ישנה את עורו וצביונו. אני רואה את המגמה, הכל יורד למטה, לקו החוף. זה לא סוד שחיפה הכי מעוותת בעולם בתפיסה, לפיה ככל שאתה מתקרב לקו החוף, מחיר הנדל"ן יורד, וככל שאתה עולה לכרמל, המחיר למ"ר עולה. באף מקום בעולם זה לא קיים, אבל יש שינוי. רואים את זה בבת גלים שהתייקרה מאוד, היא עשתה קפיצה מטורפת. כמובן שזה תלוי בפרויקטים חדשים ובהתחדשות עירונית.

בועה? ממש לא. אני לא רואה איך מחירי הנדל"ן יורדים, כל עוד הריבית במשק היא יחסית אטרקטיבית, ואין הרבה היצע על הביקוש. לעיר השלישית בגודלה במדינה, המחירים אצלנו ריאליים, אנחנו אפילו לא בחצי בהשוואה לירושלים ותל אביב. יש עוד מקום לעלות וזה יעלה.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר