הפרויקט בדרך הים 188 של חברת "שתית" (הדמיות: באדיבות "שתית")
הפרויקט בדרך הים 188 של חברת "שתית" (הדמיה: באדיבות "שתית")

הושגו הסכמות עם העירייה, והפרויקט בדרך הים 188 יוצא לדרך

בימים אלה מתחילה חברת "שתית" בשיווק הפרויקט, שיציע כ-110 דירות, ובנייתו תחל באוגוסט הקרוב. תמהיל הדירות המגוון נותן מענה הן לזוגות צעירים והן למשפרי דיור. המחירים: החל מ-1.59 מיליון שקלים לדירת שלושה חדרים

פורסם בתאריך: 18.1.22 12:06

פרויקט "שתית שלי – דרך הים" בדרך הים 188 של חברת "שתית" יוצא לדרך. לאחר שהושגו הסכמות עם עיריית חיפה, תוך התחשבות בגן הילדים הקרוב, מתחילה החברה בימים אלה בשיווקו של הפרויקט. הבנייה תחל באוגוסט הקרוב.

על מגרש בשטח של תשעה דונמים ייבנו שני בנייני מגורים מפוארים, ובהם כ- 110 דירות, עם לובי מעוצב בסטנדרט גבוה, שיתוכננו על ידי האדריכל עטור הפרסים גבי שוורץ.

 

 

בפרויקט יוצעו למכירה דירות בתמהיל מגוון של שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. המחירים: החל מ-1.59 מיליון שקלים לדירת שלושה חדרים בשטח של 84 מ"ר פלוס מרפסת של 15 מ"ר; החל מ-1.82 מיליון שקלים לדירת ארבעה חדרים בשטח של 106 מ"ר פלוס מרפסת של 22 מ"ר, והחל מ-1.96 מיליון שקלים לדירת חמישה חדרים בשטח של 121 מ"ר פלוס מרפסת של 22 מ"ר. רוב הדירות פונות לנוף הים וכוללות מחסן וחנייה.

שלום שטרית, מנכ"ל ומבעלי חברת "שתית": "אנו שמחים לצאת לדרך עם פרויקט מגורים יוקרתי במיקום מרכזי בעיר חיפה וגאים לעבוד על האדריכל זוכה הפרסים הבינלאומיים גבי שוורץ. הבניינים שיוקמו יתנו מענה לזוגות צעירים ומשפרי דיור בעיר ואני מקווה שנוכל להמשיך בתנופת הבנייה בחיפה ולבנות פרויקטים נוספים ברחבי העיר. הפניות הרבות לחברה לגבי הפרויקט, מצביעות על הצורך הרב שיש בעיר לדירות חדשות, ואנחנו מתכוונים להמשיך ולהציע דירות במחיר הוגן בסטנדרט גבוה", הוסיף שטרית.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. איום ונורא!

    הרס הטבע במקום מקסים. שלא לדבר על הילדים המסכנים בגן שליד שיסבלו מרעש, לכלוך ואבק.
    מיותר לחלוטין.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר