"העיר הלבנה" (הדמיה: סטודיו AVA)
"העיר הלבנה" (הדמיה: סטודיו AVA)

מחצית הדירות בפרויקט "העיר הלבנה" בדרך הים נרכשו על ידי עובדי הייטק

הזינוק המטאורי של חברות ההייטק בא לידי ביטוי גם בגזרת הנדל"ן החיפאית. חלק גדול מעובדי ההייטק, שחיפשו אפיקי השקעה אטרקטיביים, בחרו להשקיע את כספם ברכישת דירות

פורסם בתאריך: 27.1.22 17:41

הזינוק המטאורי של חברות הייטק ישראליות בתקופת הקורונה לא פסח גם על שוק הנדל"ן החיפאי. אקזיטים במיליארדי שקלים, השקעות במיליונים בחברות חדשות, צמיחה של "יוניקורנים" וגיוסים של חברות ותיקות וחדשות במאות מיליוני שקלים – כל אלה היו מנת חלקו של ענף ההייטק ב-2021, והמגמה נמשכת ביתר שאת גם בפתחה של שנת 2022.

על פי נתונים מהשטח, מסתמן שהזינוק המטאורי בא לידי ביטוי גם בגזרת הנדל"ן החיפאית, ונראה, כי חלק גדול מעובדי ההייטק, שחיפשו אפיקי השקעה אטרקטיביים בחרו להשקיע את כספם ברכישת דירות.

מקבוצת "יובל אלון", הבונה את פרויקט "העיר הלבנה" בחלקו העליון של רחוב דרך הים, נמסר, כי 50 אחוז מכלל רכישות הדירות בפרויקט בתקופה הם של עובדי הייטק. שווי הדירות הממוצע עומד על כ-3 מיליון שקלים לדירה.

מנכ"ל השיווק של קבוצת "יובל אלון", אייל פניאן: "קהילת ההייטק החיפאית מצביעה ברגליה, ומאז תחילת שיווק הפרויקט נמכרו מחצית מהדירות לעובדי הייטק. לאור הביקושים הגבוהים החליטה החברה להרים את הכפפה ובנתה תוכנית ייחודית, במסגרתה מוצעת לאנשי ההייטק הטבה ייחודית בשילוב תנאי תשלום נוחים.

מיקומו של מתחם המגורים, בחלקו העליון של רחוב דרך הים, מאפשר, מצד אחד, נגישות גבוהה למרכז הכרמל, לבתי הספר (אילנות, ריאלי מטו"ס) לגני הילדים, למסעדות, למרכזי קניות ולמרכזי התרבות והפנאי, ומצד שני, הוא נמצא במרחק נסיעה קצר ממרכזי התעסוקה הגדולים של פארק מת"ם, ולכן הוא אטרקטיבי לקהילת ההייטק החיפאית.

 

 

בפרויקט מוצעות למכירה כ-105 דירות בשמונה בנייני בוטיק בסגנון באוהאוס. תמהיל הדירות המגוון כולל דירות של שלושה, ארבעה, חמישה ושישה חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ופלאטהאוס – דירות חמישה חדרים בשטח של 148 מ"ר עם מרפסת גדולה. הדירות יאובזרו במפרט טכני ברמה גבוהה, תוך שמירה על סגנון האדריכלות הייחודי לבאוהאוס. במרכזו של הפרויקט ייבנה גן יפני ייחודי בשילוב אלמנט מים עם בריכת דגי נוי שיחבר בין כל חלקי המתחם.

קבוצת "יובל אלון" הוקמה ב-1996 ומאז נמנית עם חברות הבנייה המובילות למגורים בישראל. החברה עוסקת בתכנון, ייזום והקמה של פרויקטים ייחודיים למגורים ברחבי הארץ תוך דגש על בנייה בסטנדרטיים הגבוהים ביותר. לחברה ניסיון רב בתכנון ובנייה של מאות אלפי מ"ר למגורים. כל התהליכים – החל מאיתור הקרקע, דרך התכנון ועד הבנייה בפועל נעשים ישירות על ידי החברה ותחת קורת גג אחת.

בין הפרויקטים הבולטים של החברה: "גרדנס טאוואר" בשכונת גבעת הרקפות בקרית ביאליק, "טופ דניה", "טופ ים", "מגדלי דוד", "שער הטכניון", "טופ רמות יצחק", "וילה גן" ברמות יצחק ועוד.

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. תוכן שיווקי במיטבו

    "עיתון" המכבד את קוראיו היה לפחות מציין שמדובר בתוכן שיווקי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר