בנייה בסטנדרט גבוה. ביכורים 14 | הדמיה: מיקי אוטמזגין אדריכלים
בנייה בסטנדרט גבוה. ביכורים 14 | הדמיה: מיקי אוטמזגין אדריכלים

חלום של דירה עם נוף ירוק ואווירה טובה

שלוש דירות אחרונות נותרו למכירה בפרויקט הבוטיק ברחוב ביכורים 14. בבניין תשע דירות בלבד ובסטנדרט גבוה. בואו להתרשם

פורסם בתאריך: 13.4.22 20:22

חברת מ. בראון ובניו נכסים והשקעות בע"מ נמצאת לקראת סוף שיווק פרויקט הבוטיק ברחוב הביכורים 14. מדובר בפרויקט בן תשע דירות בלבד בבניין, עם חנייה ומחסן לכל דייר ונוף מושלם.

בימים אלה, בונה חברת מ. בראון את הפרויקט ברחוב הביכורים 14, אשר אמור להתאכלס בתאריך 31/12/22. מדובר בבניין בוטיק בן תשע דירות בלבד בנות 3, 4 ו- 5 חדרים, כאשר דירות 4 ו-5 חדרים הן יחידות בקומה. בנוסף, בבניין דירת גן ופנטהאוז. לכל דייר חנייה ומחסן, ולובי הבניין מפואר ומתנשא לגובה של כארבעה מטרים וחצי ברמת גימור גבוהה ביותר.

החברה נמצאת בשלבי מכירה אחרונים ובפרויקט נשארו שלוש דירות אחרות למכירה: דירת שלושה חדרים, ארבעה חדרים וחמישה חדרים. "70 אחוז מהפרויקט שלנו נמכר, דבר שמעיד על כך שהלקוחות שלנו מבינים שמדובר בפרויקט איכותי, שמאחוריו עומד צוות מקצועי", משתף בעלי החברה, מאיר בראון, שמציין שהבניין נמצא במרחק הליכה ממרכז הכרמל, משקיף אל הנוף הירוק, קרוב לתיכון עירוני ה', לבריכת מכבי, לאודיטוריום ולמוקדי פנאי רבים נוספים. "הבניין נמצא בשלב חיפוי האבן והריצוף הדירתי. על העיצוב האדריכלי מופקד משרד האדריכלים של מיקי אוטמזגין, הידוע בסגנונו האדריכלי הייחודי, והבניין יהיה חדש ושונה בנוף המקומי עם חשיבה קפדנית על הפרטים הקטנים".

בנייה בסטנדרט גבוה. חברת מ. בראון.| צילום: פרטי

ביכורים 14 – פרויקט בוטיק יוקרתי | צילום: פרטי

חברת "מ. בראון ובניו נכסים והשקעות בע"מ" היא חברה יזמית שעוסקת בנדל"ן ועסק משפחתי. החברה נוסדה בשנת 2011 על ידי מאיר בראון, אב המשפחה, וכיום מנהלים את החברה ארבעת ילדיו ביחד. "מה שמאפיין אותנו כעסק זה שלצד המשפחתיות, אנחנו עסק מקצועי. יש לנו ניסון רב שנים והלקוחות שלנו זוכים ליחס חם ולליווי אישי מהשלב הראשון של רכישת הדירה ועד לשלב קבלת המפתח, ולא פעם גם לאחריו. אנחנו זמינים ללקוחות שלנו, קשובים לכל צורך שלהם, עוזרים להם במה שניתן, וכמובן, לא מתפשרים על האיכות והסטנדרט הגבוהים שלנו ולוקחים זאת ברצינות המלאה", מסביר בראון.

אחד הדברים שהחברה שמה למול עיניה הוא שקיפות מול הדיירים שלה, תוך עמידה בלוחות זמנים. "רכישת דירה היא אחד מרגעי השיא בחיים, וזה עסק לא פשוט בכלל לרוב האנשים. לכן, אנחנו עושים כל מה שניתן על מנת להקל על הלקוחות שלנו את תהליך הרכישה. אנחנו מודעים לכך שלכל עיכוב יש השלכות כלכליות, ולכן, מקפידים על איכות גבוהה הן בלוחות הזמנים והן ברמת השירות של צוות העובדים המיומן שלנו. אנחנו משתמשים בשיטות הבנייה החדישות ביותר ומעניקים אחריות ארוכת שנים על כל נכס, ובעיקר מעניקים ללקוחות שלנו ביטחון ושקט נפשי".

לצד פרויקט זה, בונה החברה את בית המלון הראשון בקריות – "מלון בראון ובניו", בסמוך לצומת קריית אתא, שיכלול 73 חדרים מעוצבים לעילא ומפנקים מאוד.

לפרטים: איתמר 052-8412919, מאיר 052-4779669


תוכן מקודם


 

העסקה שחלמתם עליה מחכה לכם כאן. היכנסו עכשיו לזירת הנדל״ן של חיפה

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר